Jump to content
Geplaatst:
comment_2046500

Inmiddels zijn al zoveel dingen bekend, dat het leuk is om daar een quiz over te houden. En het lijkt me ook erg leuk om gewoon te lezen wat voor vragen mensen bedenken. ^_^

Regels:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Geen spam, alleen vraag + antwoord. Indien iemand een antwoord heeft gegeven, die niet herhalen.
  • Degene die de vraag goed beantwoord heeft, mag een nieuwe vraag stellen.
  • Zodra de vragensteller 3 dagen niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, mag degene die het antwoord gegeven heeft een nieuwe vraag stellen.

De eerste vraag...

Wat kan er gebeuren als je op Vinewood Boulevard loopt?

• Reacties 330
  • Bezichtigingen 27.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2069622

Sorry ik zag de pagina verkeerd ik zal zo het correcte antwoord zoeken.

Ik denk dan toch echt dat je op de computer kan adverteren?

Bewerkt: door Extreem

Geplaatst:
comment_2069903

Wat ik met m'n vraag bedoel (en misschien is het een beetje onduidelijk, ik geef het toe. :$) is dat je op die plek ook de mogelijkheid hebt om te adverteren, omdat er vraag is naar adverteerders.

Bovenstaande antwoorden zijn dan ook fout.

Geplaatst:
comment_2070595

Ik heb het nergens vandaan. Dat zeg ik ook niet. Ik bedacht maar gewoon wat en ik raad net niet meer.. :x xd

>>> Door Jesperkaj: Met dingen verzinnen schiet je ook weinig op.<<<

Geplaatst:
comment_2070650

In Trevors trailer, wanneer de camera over Blaine County gaat, is op de achtergrond een soort wit bord te zien met tekst op. Ik kan het niet precies lezen, maar is dit waar je naar op zoek bent? :)

Bewerkt: door FoodForThought

Geplaatst:
comment_2070692

Je bedoelt het witte bord onder de Liquor-sign? Dat is een bord waar bedrijven informatie over zichzelf geven aan de automobilist. Overigens is dit een veel voorkomend bord in de Verenigde Staten.

Maar dit is niet wat ik zoek, dus je antwoord is fout.

Geplaatst:
comment_2071200

Op hoge flatgebouwen (in aanbouw) kon er geadverteerd worden, als ik het me goed herinner. Is dat misschien wat je zoekt?

Zoals ik al eerder heb gepost tellen gebouwen niet mee, dus fout.

Op LifeInvader? (het is een gok?)

Dat antwoord is fout.

Hint: je kan het antwoord vinden in één van de recentere screenshots van GTA V.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.