Jump to content
Geplaatst:
comment_2046500

Inmiddels zijn al zoveel dingen bekend, dat het leuk is om daar een quiz over te houden. En het lijkt me ook erg leuk om gewoon te lezen wat voor vragen mensen bedenken. ^_^

Regels:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Geen spam, alleen vraag + antwoord. Indien iemand een antwoord heeft gegeven, die niet herhalen.
  • Degene die de vraag goed beantwoord heeft, mag een nieuwe vraag stellen.
  • Zodra de vragensteller 3 dagen niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, mag degene die het antwoord gegeven heeft een nieuwe vraag stellen.

De eerste vraag...

Wat kan er gebeuren als je op Vinewood Boulevard loopt?

• Reacties 330
  • Bezichtigingen 27.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2074566

hoho ik was. ik vind het niet erg dat jij nu een vraag stelt (ik kon zelf niks verzinnen) maar laat het me voortaan even weten ;)

Geplaatst:
comment_2074578

hoho ik was. ik vind het niet erg dat jij nu een vraag stelt (ik kon zelf niks verzinnen) maar laat het me voortaan even weten ;)

Sorry, maar op andere fora is het dat na 3 dagen gewoon iemand een vraag mag posten...

Geplaatst:
comment_2074598

Het is nog steeds de beurt aan ballas4life. Hij is dit topic vergeten, wat kan gebeuren. Het beste is om de volgende keer de vragensteller een PB te sturen om hem er aan te herinneren dat het zijn beurt is, Ezra24rct3. Dat is dan wel zo netjes, i.p.v. zelf een vraag te stellen terwijl het helemaal jouw beurt niet is.

Kom maar op met je vraag, ballas4life. :)

Geplaatst:
comment_2074611

een hele simpele:

hoe heet micheal's therapeut?

Dr. Isiah Friedlander

Personage 200px-Therapeut_Michael.jpg Isiah Friedlander Geslacht Man Gang Nvt. Woonplaats Los Santos GTA GTA V Stem Onbekend

Dr. Isiah Friedlander is de therapeut van Michael. Michael komt bij hem om te praten over zijn keuze tussen een crimineel of een normaal leven. Friedlander acht zich echter niet capabel om Michael te helpen en zou hem liever naar een andere therapeut sturen, zoals hij zegt in Michaels trailer.

Geplaatst:
comment_2075186

Voor of op welke datum is mogelijk de site LiveInvader.com geregistreerd bij Rockstar

Geef ook aan hoe je aan de datum komt. Een link naar een website of iets anders

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.