Enkele dagen geleden in Google begonnen met de uitrol van een nieuw ontwerp voor Gmail. Hierin is het Postvak In opgedeeld in vijf tabbladen, te weten Primair, Sociaal, Reclame, Updates en Forums. Het is helaas nog niet mogelijk om andere tabbladen aan te maken. Inmiddels draai ik het op mijn desktop en ik vind het tot nu toe uitstekend werken. Ik krijg nu alleen nog meldingen van nieuwe mails als deze belangrijk zijn (Primair), dus meldingen voor nieuwsbrieven kunnen mij nu niet meer storen. Op m'n telefoon heb ik de nieuwe indeling nog niet helaas.
Wat vinden jullie ervan? Maken jullie hier al gebruik van (als je Gmail hebt)? Vind je het overdreven naast labels en dingen als Postvak Prioriteit?
Enkele dagen geleden in Google begonnen met de uitrol van een nieuw ontwerp voor Gmail. Hierin is het Postvak In opgedeeld in vijf tabbladen, te weten Primair, Sociaal, Reclame, Updates en Forums. Het is helaas nog niet mogelijk om andere tabbladen aan te maken. Inmiddels draai ik het op mijn desktop en ik vind het tot nu toe uitstekend werken. Ik krijg nu alleen nog meldingen van nieuwe mails als deze belangrijk zijn (Primair), dus meldingen voor nieuwsbrieven kunnen mij nu niet meer storen.
Op m'n telefoon heb ik de nieuwe indeling nog niet helaas.
Wat vinden jullie ervan? Maken jullie hier al gebruik van (als je Gmail hebt)? Vind je het overdreven naast labels en dingen als Postvak Prioriteit?