Geplaatst: 8 juni 201311 jaren comment_2047296 Slender: The Eight Pages Ontwikkelaar: Parsec Productions Uitgever: Parsec Productions Genre: Horror/indie Platforms: PC/Mac Aantal spelers: 1 tot 4 (Hangt van de game af) Release: Juni 2012 Demo: Nee, wel een gratis game Website: - Downloaden: http://slendergame.com/download.php Het viel me op dat er nog geen topic van is Slender is een horror/indie game waarin je in de nacht in een bos spawnt. Je doel is om 8 pages te pakken. Makkelijk denk je, maar ondertussen word je achtervolgd door een "monster" genaamd slender. Slender kan teleporteren en achtervolgd je. Als je hem te lang aankijkt, ga je dood. Heeft iemand het spel gespeeld? Zoja: Wat vond jij ervan? Bewerkt: 8 juni 201311 jaren door supergtagamer
Geplaatst: 8 juni 201311 jaren comment_2047311 't zou handig zijn als je er een dload linkie bij stopte. EDIT: Laptop too bad D: Bewerkt: 8 juni 201311 jaren door Dipsie8
Geplaatst: 8 juni 201311 jaren Auteur comment_2047318 Zal ik doen http://slendergame.com/download.php
Geplaatst: 9 juni 201311 jaren comment_2047397 Ik heb het spel gespeeld, 2/3 jaar terug en toen had ik een PC van 1998 dikke lagg. Uiteindelijk zag ik hem en door die mega lagg kon ik niet meer weg lopen en dus GAMEOVER Maar ik zal hem nu eens downloaden op mijn nieuwe PC. EDIT: heb hem net gespeeld, 2 pages heb ik gevonden daarna kwam Slender en GAMEOVER, maar ik kwam verder dan bij mijn oude laggy PC Bewerkt: 9 juni 201311 jaren door JaggysModz
Geplaatst: 9 juni 201311 jaren comment_2047411 Ik vind het spel alleen leuk met vrienden. Ik ga niet een spel spelen om me de tievus te schikken, met vrienden is het leuker.
Geplaatst: 9 juni 201311 jaren comment_2047412 Slender is een horror/indie game waarin je in de nacht in een bos spawnt. Je doel is om 8 pages te pakken. Makkelijk denk je, maar ondertussen word je achtervolgd door een "monster" genaamd slender. Slender kan teleporteren en achtervolgd je. Als je hem te lang aankijkt, ga je dood. Heb jij 't wel gespeeld? Je gaat gewoon dood zodra die vent achter je staat. Je vergeet ook vele details zoals de zaklamp en het rennen, en hoe die invloed hebben :3.
Geplaatst: 9 juni 201311 jaren Auteur comment_2047503 Ik heb het wel degelijk gespeeld. Gisteren nog. (staat btw op youtube ).
Geplaatst: 9 juni 201311 jaren comment_2047578 Ik heb hier veel over gehoord, maar ik heb het nooit gespeeld. Zal het vanavond eens downloaden en proberen, heb niets te verliezen, nietwaar? Over het algemeen word ik vrij snel bang voor zulk soort dingen, dus dat wordt nog wat.
Geplaatst: 4 juni 201411 jaren comment_2197946 Haha erg grappig spel om snachts met vrienden te spellen lekker eng .
Geplaatst: 18 juni 201410 jaren comment_2202645 Leuk dat het gratis is, zal heb binnenkort misschien eens gaan downloaden. Altijd leuk zo'n 'enge' game Bewerkt: 18 juni 201410 jaren door KaiSkillzz
Slender: The Eight Pages
Ontwikkelaar: Parsec Productions
Uitgever: Parsec Productions
Genre: Horror/indie
Platforms: PC/Mac
Aantal spelers: 1 tot 4 (Hangt van de game af)
Release: Juni 2012
Demo: Nee, wel een gratis game
Website: -
Downloaden: http://slendergame.com/download.php
Het viel me op dat er nog geen topic van is
Slender is een horror/indie game waarin je in de nacht in een bos spawnt. Je doel is om
8 pages te pakken. Makkelijk denk je, maar ondertussen word je achtervolgd door een
"monster" genaamd slender. Slender kan teleporteren en achtervolgd je. Als je hem
te lang aankijkt, ga je dood.
Heeft iemand het spel gespeeld? Zoja: Wat vond jij ervan?
Bewerkt: door supergtagamer