Jump to content
Geplaatst:
comment_2047432

Zoals jullie weten duurt het, als de datums blijven, niet meer zo heel lang voor GTA V.

Hoe gaan jullie GTA V voor de eerste keer uitspelen?

Kies je voor zo snel mogelijk door de missies werken, rustig de tijd nemen, filmpjes overslaan, filmpjes niet overslaan of iets anders?

Zelf zou ik hem niet al te gauw uitspelen en eerst de filmpjes te kijken zodat het verhaal meteen duidelijk word. Daarna kan ik hem eens wat sneller uitspelen om dat het verhaal dan toch al bekend is.

Laat hier jou eerste storyline horen!

• Reacties 42
  • Bezichtigingen 7.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2054251

Dan neem je juist het nut van dat keuze systeem weg.

En het is nu ook niet dat die keuzes zo'n grote impact hebben op je verhaal.

Nee maar toen ik dwayne vermoorde i.p.v. playboy, vond ik het toch wel stom dat ik

zijn loft

niet had.

Bewerkt: door GrandTheftHaye

Geplaatst:
comment_2054275

Dan speel je het toch gewoon nog eens uit en neemt de andere keuze? Ik koop GTA V alleszins niet om de storyline één keer uit te spelen en voor de rest te free roamen of online te spelen.

Ik denk dat de keuzes nu wel eens meer drastische gevolgen gaan hebben op de storyline, zoals op het einde van GTA IV. Bovendien lijkt R* uit te schijnen dat je voor elke overval zelf heel veel keuzes gaat moeten maken.

Geplaatst:
comment_2055493

Als ik zou aan cheaten zouden dat waarschijnlijk alleen cheats voor auto's etc. zijn die verder gaan invloed hebben op trophy's/achievements. Dus geen health of wapens.

wat ik voor die tropys heb gedaan is ze eerst halen want dan worden ze niet meer vergrendeld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.