Jump to content
Geplaatst:
comment_2048200

Inmiddels zijn er veel screens en trailers gepubliceerd. Het leek me wel leuk om een topic aan te maken waarin we alles met elkaar gaan vergelijken. En nee, niet van internet geplukt, maar lekker zelf gemaakt. Zet er eventueel ook leuke bevindingen of meningen bij! :)

Regels:

• Maximaal 1 post per persoon per dag
  • Maximaal 1 vergelijking per post
  • Alleen zelfgemaakte screens van SA, dus niet van internet geplukt!
  • Alleen posts met screens, geen plaats voor discussies hier (maak maar een nieuw topic!)

Maximaal 1 post met 1 vergelijking is om te zorgen dat niet iemand alle screens maakt. :puh:

Handige links:

Ik trap af. Uiteraard heel duidelijk waar het is, maar wel leuk om te vergelijken vind ik. :)

post-33831-0-13201500-1370989757_thumb.j

post-33831-0-92875300-1370989716_thumb.p

Opvallend

Wat mij opviel, naast uiteraard het verschil in graphics, is de afstand. Ondanks dat het om hetzelfde gebied gaat, is de afstand in V zoveel groter. De heli in SA hangt zowat boven de huizen van Los Santos, terwijl de heli in de screen nog verder van de Vinewood-letters afstaat en er geen huizen te zien zijn (van de grenzende stad, zeg maar). Kijk voor het verschil in afstand ook maar eens naar de wegen, de weg onderaan bij V en de weg van SA. SA is veel dichterbij. Dus ook Los Santos zelf (en niet alleen de omgeving) is veel groter. uiteraard wisten we dit al, maar toch leuk om dit te vergelijken. Maakt het mijns inziens wel wat concreter. :)

Featured Replies

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.