Jump to content

Let's stream - III


Dutchy3010

Recommended Posts

Introductie

Streamen is echt een hype aan het worden op dit forum. Wat kunnen we anders dan meedoen in deze beweging? puh2.gif Zelf vind ik het ontzettend leuk om naar andere mensen te kijken die GTA spelen, wat ze ook aan het doen zijn. Dit (deze) topic(s) zijn bedoeld voor het informeren van andere leden wanneer je aan het streamen bent (of gaat streamen). Een soort heads-up voor de andere leden van het forum. Het maakt niet uit met wat voor doel je GTA speelt: een speedrun, oefenen voor een speedrun, gewoon relaxt spelen, iemand een missie voordoen, aan WikiGTA werken, noem het maar op. Het gaat erom dat je GTA speelt!

Hoe te streamen

Streamen kan via de volgende website: Twitch.

Je kunt hulp vinden hoe je moet streamen via de volgende link: klik.

Hier aanmelden

Voordat je gaat streamen moet je je aanmelden (zodat mensen snel jouw stream vinden natuurlijk!). Dit topic staat in de fora van elk van de 4 laatste grote GTA (III, VC, SA, IV). Je hoeft je niet overal aan te melden; slechts in één van de topics is genoeg (de crew zal de verschillende topics wat betreft aanmeldingen synchroniseren). Je kunt je aanmelden in dit topic, of in één van de topics uit de andere fora, door middel van het volgende lijstje:

[b]GTAForum naam:[/b]
[b]Twitch naam:[/b]
[b]Link naar Twitch profiel:[/b]
[b]GTA's:[/b]

Bij GTA's bedoel ik uiteraard de GTA's die jij kan gaan streamen. Ik heb bijvoorbeeld veel meer GTA's dan slechts VC en SA, maar ik zal daarbij slechts VC en SA zetten, omdat ik andere GTA's niet ga streamen.

Wanneer je gaat streamen

Elke keer dat je streamt, mag je een post plaatsen in het topic van de GTA die je streamt. Dus stel, ik ga San Andreas streamen, dan moet ik posten in het topic van het SA forum. In die post vermeld je de GTA die je speelt (voor de zekerheid en duidelijkheid), het doel (bijvoorbeeld "relaxt storyline spelen" of "zomaar plezier maken met een Hydra") en de tijd die jij denkt dat je ongeveer gaat streamen. Op het moment dat je stopt met streamen, moet je jouw post editten, zodat iedereen in één oogopslag ziet dat je gestopt bent met streamen.

Voorbeeld

GTAForum naam: Dutchy3010

Twitch naam: Dutchy3010

Link naar Twitch profiel: klik

GTA's: Vice City en San Andreas

Aanmeldingen

[table=header]GTAForum naam|Twitch naam|Twitch profiel|GTA's

Dutchy3010|Dutchy3010|klik|VC en SA

Svenie|Svenie92|Klik|III, VC en SA

Kloep|Kloepie|Klik|IV en V

Kai-Shockwave|LibertyKillerZ|Klik|IV en V

Megadreams|Megadreams|Klik|VC en SA (later wellicht IV)

Venzio|Venzio|Klik|IV (Xbox 360), III, VC en SA

-Matthijs-|Matthijs2504|Klik|III, VC en SA

Foreigner97|Foreigner97|Klik|SA, IV, TlaD, V

VWO-er|Blikvangert|Klik|III, VC en SA

Hanneswasco|Hanneswasco|Klik|III, VC, IV

Rinaldootje|Rinaldootje|Klik|III, VC[/table]

Bewerkt: door Foreigner97
Update
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...