- Reacties 39
- Bezichtigingen 62.2k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Dotz 7 posts
-
Svenie 3 posts
-
GuitarGuy666 3 posts
-
Phoenyxar 2 posts
Waarom speel jij geen Grand Theft Auto (meer)? 36 leden hebben gestemd
-
1. Waarom speel jij geen Grand Theft Auto (meer)?
-
Te ouderwets (andere beter)10
-
Te moeilijk0
-
De onmogelijkheid tot het opslaan van het spel3
-
Het spel niet gestart krijgen3
-
Niet (meer) de mogelijkheid daartoe5
-
Ik ben een diehard GTA-fan en speel de game uiteraard nog wel17
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Ik ben er mij van bewust dat de huidige generatie leden Grand Theft Auto (GTA 1) nog nooit gespeeld hebben, of dat het bij sommige erg lang moet geleden zijn. Ik ben in 2006 actief geworden op dit forum, en toen waren de GTA Classic View fora al vrij uitgestorven. Dit tot mijn grote spijt, aangezien de meeste mensen niet verder kijken dan hun neus lang is. Het is zo dat een GTA uit 1997 ouderwets is, maar besef wel dat deze game de grondlegger is voor de staten Liberty City, San Andreas en Vice City, zoals wij deze vandaag de dag kennen. Daarnaast lees ik ook veel op dit forum dat de huidige GTA-games veel te eenvoudig zijn geworden. Waarom dan eens geen uitdaging opzoeken? De Classic View GTA's zijn wat mij betreft de meest uitdagende games van de hele serie. Ok, het speelt dan misschien niet zo lekker als de meer recentere GTA-games, maar daar wen je na verloop van tijd wel aan, geloof mij.
Ik heb dit topic geopend om eens te kijken wat nu eigenlijk de reden is waarom mensen de eerste GTA uit de reeks niet meer spelen. Dat hij niet meer te verkrijgen zou zijn is onzin, aangezien hij gewoon gratis te downloaden is op de website van Rockstar. Er moeten dus andere factoren zijn die een rol spelen. Waarom speel jij geen GTA 1 (meer)? Vind je de game te ouderwets, de missies te moeilijk, is het ontbreken van een opslagfunctie een doorn in het oog of krijg je de game simpelweg niet werkende op je PC? Laat jullie horen, ik ben benieuwd.