Geplaatst: 13 juli 200520 jaren comment_179651 In deze Tut gaan we leren hoe je zo'n mooie signature kan maken. Met deze Tut kan je heel erg mooie dingen maken. Stap 1 Maak een nieuw bestand aan ( CTRL+N ). De grootte bepaal je zelf,ik kies 350x150. Stap 2 Selecteer de Brush Tool en begin te brushen in het zwart Dit is mijn resultaat na het Brushen: Maak vervolgens een nieuwe layer aan ( SHIFT + CTRL + N ) en begin te Brushen.Brush in het zwart of in het wit,je zal dan zien wat het beste is. Als je daarmee klaar bent zet je de Blending Mode op Overlay. Dit is mijn resultaat na deze stap: Stap 3 Maak nu nog layer aan en Brush erop en zet telkens terug de Blending Mode op Overlay. Dit is mijn resultaat: Stap 4 Doe dan nu Layer -> New Adjustment Layer -> Color Balance. Maak dan een mooi kleurtje en druk op oke. Dit is mijn resultaat: Stap 5 Zoek nu een mooi plaatje op en zet hem vervolgens in je signature. Dit is mijn resultaat: Stap 5.1 Zet nu de Blending Mode van de layer van je plaatje op Lumonosity. Je Color Balance layer moet helemaal bovenaan staan en die van het plaatje daaronder. Dit is mijn resultaat: Je bent nu klaar! Je kan ook nog op je Color Balance layer Filter -> Render -> Clouds doen,misschien maakt het dat nog mooier. Het is misschien niet zo'n goede render, en het is te groot maar je weet wel wat je kan maken. Je kan als je wil meerdere Color Balance lagen maken en Filer -> Render -> Clouds eroveral op doen. Bewerkt: 15 september 200519 jaren door Silverwing
Geplaatst: 17 september 200519 jaren comment_226186 Oke ... bedankt ... ik ga het proberen ... nu hopen dat het me zelf ook lukt Mooie tut hoor resultaat komt hier onder Greetz
Geplaatst: 7 januari 201015 jaren comment_1566656 sorry voor dikke bump van een 4 jaar oud topic :$ Maar alle afbeeldingen zijn weg
Geplaatst: 7 januari 201015 jaren comment_1566679 sorry voor dikke bump van een 4 jaar oud topic :$ Maar alle afbeeldingen zijn weg Dat komt doordat het PhotoBucket account van de topicstarter op non-actief gesteld is. Hierdoor zijn de afbeeldingen van hun server verdwenen, waardoor je deze dus ook niet meer kunt bekijken. Je kunt eventueel navragen of iemand de afbeeldingen ergens heeft opgeslagen, maar ik geef het weinig kans aangezien Silverwing al een geruime tijd niet meer actief is op GTAForum.
In deze Tut gaan we leren hoe je zo'n mooie signature kan maken.
Met deze Tut kan je heel erg mooie dingen maken.
Stap 1
Maak een nieuw bestand aan ( CTRL+N ).
De grootte bepaal je zelf,ik kies 350x150.
Stap 2
Selecteer de Brush Tool en begin te brushen in het zwart
Dit is mijn resultaat na het Brushen:
Maak vervolgens een nieuwe layer aan ( SHIFT + CTRL + N ) en begin te Brushen.Brush in het zwart of in het wit,je zal dan zien wat het beste is.
Als je daarmee klaar bent zet je de Blending Mode op Overlay.
Dit is mijn resultaat na deze stap:
Stap 3
Maak nu nog layer aan en Brush erop en zet telkens terug de Blending Mode op Overlay.
Dit is mijn resultaat:
Stap 4
Doe dan nu Layer -> New Adjustment Layer -> Color Balance.
Maak dan een mooi kleurtje en druk op oke.
Dit is mijn resultaat:
Stap 5
Zoek nu een mooi plaatje op en zet hem vervolgens in je signature.
Dit is mijn resultaat:
Stap 5.1
Zet nu de Blending Mode van de layer van je plaatje op Lumonosity.
Je Color Balance layer moet helemaal bovenaan staan en die van het plaatje daaronder.
Dit is mijn resultaat:
Je bent nu klaar!
Je kan ook nog op je Color Balance layer Filter -> Render -> Clouds doen,misschien maakt het dat nog mooier.
Het is misschien niet zo'n goede render, en het is te groot maar je weet wel wat je kan maken.
Je kan als je wil meerdere Color Balance lagen maken en Filer -> Render -> Clouds eroveral op doen.
Bewerkt: door Silverwing