Geplaatst: 25 juni 201311 jaren comment_2051441 Hallo Ik heb san andreas mod installer op mn pc geinstaleerd en een mod gedownload en geinstaleerd. Als ik nu gta opstart en een opgeslagen game laad loopt hij op de helft vast. Hoe kan ik zorgen dat gta met de mod gewoon opstart? Alvast bedankt
Geplaatst: 25 juni 201311 jaren comment_2051445 Mod installers zijn niet te vertrouwen. Beter doe je het gewoon handmatig. Er zijn genoeg tutorials te vinden en heel moeilijk is het niet.
Geplaatst: 25 juni 201311 jaren comment_2051448 Big Boss heeft gelijk, er zijn genoeg tutorials op GTAForum en op het internet
Geplaatst: 25 juni 201311 jaren comment_2051471 Ik denk dat je Gta Sa nog in versie 2 zit, downgrade je Sa even naar versie 1. Hier de link naar de downgrader : http://www.gtaforum.nl/files/file/67-san-andreas-patcher-program-downgrader/ Hopelijk werkt het nu wel.
Hallo
Ik heb san andreas mod installer op mn pc geinstaleerd en een mod gedownload en geinstaleerd. Als ik nu gta opstart en een opgeslagen game laad loopt hij op de helft vast. Hoe kan ik zorgen dat gta met de mod gewoon opstart?
Alvast bedankt