Geplaatst: 25 juni 201311 jaren comment_2051761 Eerbetoon aan de in september 2011 overleden DJ Mehdi, producer onder de vleugels van het legendarische Ed Banger Records. Origineel: klik
Geplaatst: 26 juni 201311 jaren comment_2051873 Vette sig. Persoon is goed gerenderd, en de effecten om de persoon heen passen er prima bij. Ik vind de blur er omheen interessant, hij pakt goed uit naar mijn mening. De lichtinval is prima, maar ik snap wel niet wat het lichtgeblurde woord ''OVE'' linksboven betekent. In z'n algemeen een tof werkje, Jort!
Geplaatst: 26 juni 201311 jaren comment_2051874 Vette sig. Persoon is goed gerenderd, en de effecten om de persoon heen passen er prima bij. Ik vind de blur er omheen interessant, hij pakt goed uit naar mijn mening. De lichtinval is prima, maar ik snap wel niet wat het lichtgeblurde woord ''OVE'' linksboven betekent. In z'n algemeen een tof werkje, Jort! Ik denk dat je de L niet goed ziet, dat er LOVE staat.
Geplaatst: 26 juni 201311 jaren comment_2051883 Er staan inderdaad een klein stukje van de L erop. Love
Eerbetoon aan de in september 2011 overleden DJ Mehdi, producer onder de vleugels van het legendarische Ed Banger Records.
Origineel: klik