Geplaatst: 28 juni 201311 jaren comment_2052492 Hallo mensen, Ik heb nu voor de ECG een MC server, maar het probleem is dat er ook mobs spawnen in de creative world. Ik heb in 1 server een creative, en een survival wereld. Is er een plugin om hun spawn gebieden te beheren?
Geplaatst: 28 juni 201311 jaren Auteur comment_2052518 Dat is niet de plugin die ik zoek. Wat ik bedoel is een plugin waarmee je gebieden af kunt zetten waar de mobs wel of niet spawnen.
Geplaatst: 28 juni 201311 jaren comment_2052519 Dat is niet de plugin die ik zoek. Wat ik bedoel is een plugin waarmee je gebieden af kunt zetten waar de mobs wel of niet spawnen. Ja hoor, dat is gewoon mogelijk met de plugin: WorldGuard
Geplaatst: 28 juni 201311 jaren comment_2052528 Wat ik bedoel is een plugin waarmee je gebieden af kunt zetten waar de mobs wel of niet spawnen. In de OP zeg je verschillende world's
Geplaatst: 28 juni 201311 jaren Auteur comment_2052531 Ja, maar ik bedoel eigenlijk dat ik een survival "Gebied" en een creative "gebied" wil :$ Klein misverstand. Ik zoek een plugin waarmee ik in gebied A wel mobs kan laten spawnen, en in gebied b niet.
Hallo mensen,
Ik heb nu voor de ECG een MC server, maar het probleem is dat er ook mobs spawnen in de creative world. Ik heb in 1 server
een creative, en een survival wereld. Is er een plugin om hun spawn gebieden te beheren?