Geplaatst: 28 juni 201311 jaren comment_2052615 *The Legend Of Zelda (Hele reeks)* Ontwikkelaar: Nintendo (vorige games Capcom) Uitgever: Nintendo Genre: Avontuur Platforms: Nintendo Entertainment System, Game Boy, Super Nintendo Entertainment System, Nintendo 64, iQue Player, Game Boy Color, Game Boy Advance, Nintendo GameCube, Nintendo DS, Wii, Virtual Console, Nintendo DSi, Nintendo 3DS, Wii U Website: http://www.zelda.com Bewerkt: 20 december 201311 jaren door Extreem
Geplaatst: 2 november 201311 jaren comment_2100466 Ik heb geen WII U, dus heb de game zelf noet. Maar ik geloof dat het voor de fan's toch wel een mooie game is
Geplaatst: 9 november 201311 jaren comment_2103414 Ik heb een wii u, en wacht nog even met het kopen ervan. Er komen zo veel mooie games uit . Ghosts, BF4, AC4, Watch Dogs ed.
Geplaatst: 9 november 201311 jaren Auteur comment_2103421 Ik heb een wii u, en wacht nog even met het kopen ervan. Er komen zo veel mooie games uit . Ghosts, BF4, AC4, Watch Dogs ed. Watch Dogs was toch delayed naar 2014, of was dat een andere game?
Geplaatst: 9 november 201311 jaren comment_2103429 True, maar dat betekend niet dat het geen topgame is
Geplaatst: 21 januari 201411 jaren Auteur comment_2139061 Ik heb enkele dagen geleden maar weer eens geprobeerd om het einde van Skysward Sword te spelen, echt.... Wat een ramp, het is echt zo moeilijk.
Geplaatst: 21 januari 201411 jaren comment_2139094 Zelda is toch echt jeugdsentiment! A Link to the past is en blijft de beste Zelda game ooit...! Welke Zelda games heb ik allemaal gespeeld en uitgespeeld: The Legend of Zelda (NES) - Uitgespeeld Zelda II: The adventure of Link (NES) - Uitgespeeld The Legend of Zelda: A Link to the past (SNES) - Uitgespeeld The Legend of Zelda: Link's Awakening (GBC)- Niet uitgespeeld The Legend of Zelda: Ocarina of time (N64) - Uitgespeeld The Legend of Zelda: The Wind waker (NGC) - Niet uitgespeeld The Legend of Zelda: The Twilight Princess (Wii) - Uitgespeeld En nog een Link op de Phillips CD-I (!), niet uitgespeeld overigens. Bewerkt: 21 januari 201411 jaren door Shopke
*The Legend Of Zelda (Hele reeks)*
Ontwikkelaar: Nintendo (vorige games Capcom)
Uitgever: Nintendo
Genre: Avontuur
Platforms: Nintendo Entertainment System, Game Boy, Super Nintendo Entertainment System, Nintendo 64, iQue Player, Game Boy Color, Game Boy Advance, Nintendo GameCube, Nintendo DS, Wii, Virtual Console, Nintendo DSi, Nintendo 3DS, Wii U
Website: http://www.zelda.com
Bewerkt: door Extreem