Geplaatst: 28 juni 201311 jaren comment_2052618 Ben een tijd afwezig geweest in de Graphic Scene, dus wees aub voorzichtig met me.
Geplaatst: 28 juni 201311 jaren comment_2052634 Mooi hoor, maar ik had wat anders verwacht toen ik op dit topic klikte :') >>> Door Gta Ripper: Ik heb je persoonlijk aangesproken op deze reactie. Probeer je in het vervolg aan de regels te houden van de Graphics Showroom.<<< Will do, boss. Bewerkt: 29 juni 201311 jaren door .Whoopdidoo.
Geplaatst: 28 juni 201311 jaren comment_2052720 Wel, welkom terug! Prima sig hoor, helemaal als je al een tijdje niets meer gemaakt hebt. Oogt lekker rustig, niet te veel poespas. Ik zou echter nog wel even lichtjes met het contrast op de achtergrond spelen. Dat zorgt voor iets meer pit, wat beter staat bij je render. Een ander puntje is de tekst, die staat in mijn ogen beter naast of onder elkaar. Maar al met al prima gedaan!
Geplaatst: 29 juni 201311 jaren comment_2052837 Ik heb geen gevoelens in deze kunstwerk, misschien moet je de volgende keer iets donkers maken?
Geplaatst: 29 juni 201311 jaren Auteur comment_2052950 Ik heb geen gevoelens in deze kunstwerk Ook geen gevoel in je broekje? Wel, welkom terug! Prima sig hoor, helemaal als je al een tijdje niets meer gemaakt hebt. Oogt lekker rustig, niet te veel poespas. Ik zou echter nog wel even lichtjes met het contrast op de achtergrond spelen. Dat zorgt voor iets meer pit, wat beter staat bij je render. Een ander puntje is de tekst, die staat in mijn ogen beter naast of onder elkaar. Maar al met al prima gedaan! Bedankt voor de tips! Zal er zeker eens naar kijken, of anders meenemen voor een volgend design. Mooi hoor, maar ik had wat anders verwacht toen ik op dit topic klikte :') Mijn welgemeende excuses dat ik niet heb kunnen voldoen aan je verwachtingen.
Geplaatst: 29 juni 201311 jaren comment_2053012 Leuke sig, leuk meisje. Het enige wat mij opviel is dat de tekst een beetje onduidelijk is en het lijkt alsof er Victorio staat.Prima werkje voor de rest, lekker rustig ook.
Ben een tijd afwezig geweest in de Graphic Scene, dus wees aub voorzichtig met me.