Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo ik heb een probleem als ik richt wil cj niet schieten ik heb Windows 8 ik weer niet of je daar iets aan hebt

Edit:Ik heb nog een probleem ondekt als ik loop dan wil me camere niet ronddraaien

Bewerkt: door GTA-FTW
Geplaatst:

Werkt je muis sowieso wel in het spel? Kun je bijvoorbeeld je camera ronddraaien?

Als je alleen niet kunt schieten maar de muis verder wel naar behoren werkt, kun je eens kijken bij je controls. Wellicht heb je een andere toets ingesteld voor het schieten dan je denkt.

Ja ik kan rondkijken en instleninngen zijn standaard maar ik zal kijken

Edit:Ik heb nog een probleem ondekt als ik loop dan wil me camere niet ronddraaien

Bewerkt: door GTA-FTW
Geplaatst:

Dat probleem komt vaker voor met San Andreas. Er zijn manieren om het te fiksen, al weet ik niet zeker of dat ook werkt in Windows 8. Je kunt het volgende proberen:

1. Klik met je rechter muisknop op GTA San Andreas
  2. Zoek het vakje 'Eigenschappen' op
  3. Klik het tabblad 'Compabiliteit' aan
  4. Voer het programma uit als administrator (er zou hier een optie voor moeten zijn).

Nogmaals, ik weet niet precies hoe dit in z'n werk steekt in Windows 8, maar probeer eens of dit je lukt.

Geplaatst:

Misschien dat het programma draaien in compatibiliteitsmodus met Windows 2000/XP/Vista/7 ofzo helpt?

Ik heb Windows 8 ik weer niet of je daar iets aan hebt

Om de topicstarter niet in verwarring te brengen:

Extreem, wat Dotz bedoelt heeft niets te maken met of hij al dan niet in Windows 8 zit. Ook in Windows 8 kun je prima de compabiliteitsmodus aanpassen van je programma.

Maar inderdaad, ook het veranderen van de compabiliteitsmodus zou moeten werken. Dat gaat als volgt:

1. Klik met je rechter muisknop op GTA San Andreas
  2. Zoek het vakje 'Eigenschappen' op
  3. Klik het tabblad 'Compabiliteit' aan
  4. Als het goed is zie je daar zo'n schermpje:

Win8com_03.jpg

Zoals je ziet, kun je hier verschillende versies van oudere Windows aanklikken. Probeer GTA San Andreas eens uit te voeren in Windows XP (Service Pack 3).

Dit is echter een andere oplossing voor je probleem. Pas als deze oplossing, die ik je eerder gaf, niet werkt, zou ik dit eens proberen.

Bewerkt: door Foreigner97
Geplaatst:

Open SA ga dan naar taakbeheer (ctrl alt del) zoek GTA_SA.exe op en klik rechtermuisknop op affiniteit en zet dan het vinkje alleen op de eerste.

Als je het probleem ook hebt in SAMP moet je naar de map GTA user files in Documenten en dan multicore=0

Suc6!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...