Geplaatst: 13 juli 200519 jaren comment_179726 Oke hier leer je hoe je een mooie sig maakt. 1: Maak een nieuw document, ik gebruik 400x100. Maak met de paintbucket tool de achtergrond zwart, maak daarna een nieuwe layer (ctrl shift N). Druk op X zodat wit als voorkant kleur komt, en brush daarna een beetje in het rond. Voor deze signature gebruik ik Jashins Brushes 14, onderaan te vinden bij bijlagen. 2: Maak een nieuwe layer (ctrl shift N), druk op X zodat zwart weer als bovenste kleur komt, en brush weer een beetje in het rond. 3: Maak weer een nieuwe layer, druk weer op X zodat wit bovenop komt, maar zet nu de blending mode naar Overlay en begin maar weer te brushen. 4: Maak weer een nieuwe layer, druk ook nu weer op X zodat zwart bovenop komt, maar zet nu de blending mode naar Soft Light. 5: Oke, nu moeten we een render zoeken. Je kan ze zoeken op Gamerenders maar het kan ook via de tut van .levi. daar leer je zelf hoe je moet renderen. Voor deze sig gebruik ik deze render: Sleep deze in je sig met de movetool, en verklein hem zoals jij het wilt, dat doe je zo: Ga naar edit, dan naar Transform en daarna scale. Ik heb hem zo: 6: Maak nu met de lasso tool een selectie om de render, en brush een klein beetje over de render heen. 7: Nu moeten we wat kleur erbij doen. Layer > New Adjustment Layer > Color Balance Zoek nu een mooie kleur uit en druk oke. 8: Hier moeten jullie goed opletten. -Maak een nieuwe layer (ctrl shift N) -Ga naar Filter > Render > Clouds -Zet de blending Option op Overlay -Ga naar Image > Adjustments > Color Balance Kies nu weer een kleur en druk oke. Dit mag je meerdere keren doen, ik heb het zo gelaten. 9: Ga naar Layer > New Adjustment Layer > Brightness/Contrast, ik zet ze allebei iets hoger. Gebruikte brush: Jashins_brushes_14.rar Nog niet posten graag, andere deel komt eraan. Bewerkt: 31 maart 200916 jaren door .Levi. opnieuw brush geupload
Geplaatst: 25 januari 200619 jaren comment_324612 deze heb ik gemaakt (Je mening) heb photoshop 5dagen fet mooi programma
Geplaatst: 28 januari 200619 jaren comment_326101 Dit is mijn resultaat: Heb alleen nog wat effecten aan de tekst toegevoegt Edit: Alleen die border steeds Bewerkt: 28 januari 200619 jaren door Ferre
Geplaatst: 28 januari 200619 jaren comment_326137 Weet je niet hoe je een mooie border zet? Je gaat naar Edit - Stroke, dan zet je 3 px zwart. Weer naar Edit - Stroke, dan zet je 2px wit. Dan ga je weer naar Edit - Stroke, en 1 px zwart. Nu zet je het op Overlay, en je hebt een mooie border.
Geplaatst: 28 januari 200619 jaren comment_326221 Ja maar moet ik nou: Inside, Outside of Center kiezen? Want het lukt me maar 1 op de 3 keer
Geplaatst: 28 januari 200619 jaren comment_326227 Ik zou inside kiezen, die heb ik zelf ook altijd namelijk. De rest heb ik trouwens nog niet eens geprobeerd.
Geplaatst: 4 februari 200619 jaren comment_331658 Ik dacht k ga ook ff probere, hij is wel een beetje kaal maar ik denk wel dat ie wel goed is voor mn 1e keer we moeten er mee leven he
Geplaatst: 27 december 200618 jaren comment_568269 ik heb niet alles gevolgd en beetje lopen klieren ermee maar wel zelfde plaatje gebruikt (had even geen zin om er 1 te zoeken ) dit is hem geworden:
Geplaatst: 16 april 200718 jaren comment_656549 Heej mooie tut !! Ik ben nog een beginner dus zelfs met zown goede tut krijg ik et voor elkaar om hem niet al te mooi laten blijken hier mijn outcome : Bedankt !
Geplaatst: 23 april 200718 jaren comment_661237 mooie tut .slimm. ik ben nog maar beginner en heb veel geleerd mijn resultaat:
Geplaatst: 3 juni 200717 jaren comment_696401 Het lijkt wel of iedereen hier al jaren sigs aan het maken is Keep up the good work boys!
Geplaatst: 3 juni 200717 jaren comment_696706 goeie tut, makkelijk te volgen. ik denk dat binnenkort mijn sig van deze tut ook te bewonderen is
Geplaatst: 3 juni 200717 jaren comment_696805 Mijn uitkomst :s hoop dat het wat mooi is + deze: deze ook nog Goed of niet ?
Oke hier leer je hoe je een mooie sig maakt.
1:
Maak een nieuw document, ik gebruik 400x100.
Maak met de paintbucket tool de achtergrond zwart, maak daarna een nieuwe layer (ctrl shift N).
Druk op X zodat wit als voorkant kleur komt, en brush daarna een beetje in het rond.
Voor deze signature gebruik ik Jashins Brushes 14, onderaan te vinden bij bijlagen.
2:
Maak een nieuwe layer (ctrl shift N), druk op X zodat zwart weer als bovenste kleur komt, en brush weer een beetje in het rond.
3:
Maak weer een nieuwe layer, druk weer op X zodat wit bovenop komt, maar zet nu de blending mode naar Overlay en begin maar weer te brushen.
4:
Maak weer een nieuwe layer, druk ook nu weer op X zodat zwart bovenop komt, maar zet nu de blending mode naar Soft Light.
5:
Oke, nu moeten we een render zoeken.
Je kan ze zoeken op Gamerenders
maar het kan ook via de tut van .levi. daar leer je zelf hoe je moet renderen.
Voor deze sig gebruik ik deze render:
Sleep deze in je sig met de movetool, en verklein hem zoals jij het wilt, dat doe je zo: Ga naar edit, dan naar Transform en daarna scale.
Ik heb hem zo:
6:
Maak nu met de lasso tool een selectie om de render, en brush een klein beetje over de render heen.
7:
Nu moeten we wat kleur erbij doen.
Layer > New Adjustment Layer > Color Balance
Zoek nu een mooie kleur uit en druk oke.
8:
Hier moeten jullie goed opletten.
-Maak een nieuwe layer (ctrl shift N)
-Ga naar Filter > Render > Clouds
-Zet de blending Option op Overlay
-Ga naar Image > Adjustments > Color Balance
Kies nu weer een kleur en druk oke.
Dit mag je meerdere keren doen, ik heb het zo gelaten.
9:
Ga naar Layer > New Adjustment Layer > Brightness/Contrast, ik zet ze allebei iets hoger.
Gebruikte brush: Jashins_brushes_14.rar
Nog niet posten graag, andere deel komt eraan.
Bewerkt: door .Levi.
opnieuw brush geupload