Jump to content

[V] GTA V Radio Contest: Stemtopic Opdracht 1


thebig

Wie maakte de slechtste/minst originele/ander negatief adjectief radiozender  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie maakte de slechtste/minst originele/ander negatief adjectief radiozender

    • Deelnemer 1
      7
    • Deelnemer 2
      1
    • Deelnemer 3
      1
    • Deelnemer 4
      1
    • Deelnemer 5
      2
    • Deelnemer 6
      0
    • Deelnemer 7
      5
    • Deelnemer 8
      1
    • Deelnemer 9
      5
    • Deelnemer 10
      1
    • Deelnemer 11
      4


Recommended Posts

Je moet dus op de, in jouw ogen, slechtste zender stemmen!



SansScrupulesRadioContest4_zpsefa82714.png

Zo zo, na een week is het tijd voor de eerste stemronde in onze contest. Eerst en vooral wil ik mijn welgemeende excuses overmaken voor het ietsje te laat posten van dit topic, vooral aan een van onze deelnemer NandroDavids die hier zwaar aan tilde. We zullen dit in de toekomst proberen te vermijden.

We hadden al gezegd dat de eerste opdracht niet zo makkelijk was als het leek, de deelnemers moesten namelijk met slechts één logo en enkele lijntjes bijkomende informatie de leden overtuigen van hun radiozenders. Drie deelnemers vonden dit zo moeilijk dat ze het zelf niet zagen zitten om iets voor de eerste opdracht in te sturen, van hun nemen we ook afscheid deze ronde. De anderen moeten echter niet vrezen: er vallen nog altijd twee deelnemers af deze ronde, zoals gepland.

Diegenen die wel de moeite namen om iets in te zenden, hadden het vooral lastig met de verplichte programma's. Toch slaagden enkele deelnemers in pareltjes te toveren uit paint en Pixlr. Als onpartijdige jury ga ik me echter niet uitspreken over wat ik de mooiste logo's vind.

Twee van onze deelnemers wouden zo origineel de hoek uit komen dat ze dezelfde naam aan hun radiozender gaven. Toevallig, niet?

Laat ik het maar niet langer rekken: hier zijn de 11 inzendingen voor deze ronde.

Ik wil even benadrukken dat het bij deze ronde de bedoeling is op het slechtste radiostation te stemmen. De twee met de meeste stemmen zullen uiteindelijk afvallen. Jullie kunnen stemmen tot woensdag, 3 juli 2013, 23u59.

Nog even herhalen dat de stemming anoniem, in de zin van dat de leden niet weten wie precies welke radiozender heeft gemaakt en ook dat je niet kan zien wie op wie stemt, gebeurt en dat de jury niet mee stemt.

Verder hoop ik dat het voor zichzelf spreekt dat deelnemers niet voor zichzelf mogen stemmen, noch extra accounts mogen aanmaken om op zichzelf te stemmen. Anders zullen jullie problemen krijgen met respectievelijk de jury en de crew.

Veel succes!

Deelnemer 1

u3aqh.jpg

Naam: Darkside FM

Slogan: Voor een echte Dark, Darkside FM!

Stijl: Symfonische Heavy Metal/Normal Metal

Deelnemer 2

n2iov.jpg

Naam: Radio Coco

Slogan: Beach with Coco, Girls with Coco, Coco with Radio. It's all on Radio Coco.

Stijl: Reggae, Hawaiiaans

Deelnemer 3

51cb4b824aef3-SUNCLAKFM.png

Naam: Sunclak FM

Slogan: The radio makes hideous sounds

Stijl: Summer Classics

Deelnemer 4

6uo1FG9.jpg

Naam: Punk'd

Slogan: Real punk out of your trunk!

Stijl: Punk-pop

Deelnemer 5

heroesFm_zps0b3150f0.jpg

Naam: Heroes FM

Slogan: Back to the 70's and 80's

Stijl: Pop

Deelnemer 6

msg-113271-0-84768700-1372499022.png

Naam: Heaven's Lost Property

Slogan: Transcendent the Heavens!

Stijl: (Hard) Trance

Deelnemer 7

93i.png

Naam: Gypsy Wave FM

Slogan: Get tipsy listening to Gypsy!

Stijl: Melancholische zigeunerjankmuziek

Deelnemer 8

23urh4g.jpg

Naam: Radio Nowhere

Slogan: Music for all the lost souls

Stijl: Eindeloze snelwegenrock

Deelnemer 9

DuJn9JU.png

Naam: Telegraph Radio

Slogan: Connecting the West since 1969

Stijl: Rock

Deelnemer 10

2qb7mo7.jpg

Naam: Sounds of Magic

Slogan: Life's a game, we provide its soundtrack

Stijl: Videogame Muziek

Deelnemer 11

bewzki.png

Naam: Heaven's Lost Property

Slogan: Music More Than Anything

Stijl: Trance

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...