Sinds korte tijd werkt mijn San Andreas niet meer, en ik snap er geen klap van. Hieronder uitleg van het probleem.
Op het moment dat mijn savegame laadt, crasht hij. Nu weet ik dat jullie gelijk willen roepen "versie!", maar dat is duidelijk het probleem niet.
Andere versie geprobeerd. Dit is niet het probleem geweest, want het ging van de ene op de andere dag mis. Toch geprobeerd een andere versie erop te zetten, en daarbij ook V1 en V2 savegames geprobeerd.
Ik heb geen CLEO mods of andere mods (buiten MPACK, maar dat heeft er geen invloed op) geïnstalleerd. Wellicht dat ik een keer per ongeluk op compile+copy in Sannybuilder heb geklikt (dat betekent dat de main.scm in de map "script" wordt overschreven), maar inmiddels staat er een goede main.scm. Dus ook dat heeft geen invloed. Verder geen map mods, texture mods, vehicle mods, etcetera geïnstalleerd.
gta_sa.set verwijderd.
New game starten is wel mogelijk.
Als ik new game opstart en daarbij opsla, is laden van die savegame wél mogelijk.
Enige optie waar ik nog aan kan denken is herinstalleren, maar daar heb ik weinig zin in.
Sinds korte tijd werkt mijn San Andreas niet meer, en ik snap er geen klap van.
Hieronder uitleg van het probleem.
Op het moment dat mijn savegame laadt, crasht hij. Nu weet ik dat jullie gelijk willen roepen "versie!", maar dat is duidelijk het probleem niet.
Enige optie waar ik nog aan kan denken is herinstalleren, maar daar heb ik weinig zin in.