- Reacties 51
- Bezichtigingen 8.2k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
3L1077 2 posts
-
PatrickW 1 post
-
Kloep 1 post
-
Ruitje.Intikker 1 post
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
...verzamelaar!
"Lantyz heeft aangegeven zijn taken als admin op dit forum te willen neerleggen." Eigenlijk zou ik het hierbij moeten laten, gezien Lantyz' nuchtere kijk op deze wereld. Zoals hij zelf zei:
Dat is echter niet het afscheid wat hij in de ogen van de GM's en Admins hier verdient! Vandaar een speciaal topic voor een speciaal lid. Veel van jullie hebben Lantyz niet meegemaakt zoals wij hem kennen. Helaas (wellicht is helaas niet het goede woord; misschien zelfs gelukkig!) hebben andere zaken in zijn leven de laatste jaren steeds meer prioriteit gekregen. Om jullie toch een idee te geven van hoeveel Lantyz voor dit forum heeft betekent, hieronder de cijfers. Het aantal bewerkingen op WikiGTA, waar hij de "WikiGTA-koning" wordt genoemd, is legendarisch!
Lantyz in cijfers
[table=simple]Registratie|19 mei 2004
Crewlid vanaf|13 juli 2004
Aantal maanden crewlid|107
Admin vanaf|18 juni 2005
Aantal (getelde) posts|7119
Totaal aantal posts|7944
Meeste posts in jaar|2250 (2005)
Totaal aantal topics|276
Aantal moderatoracties|6236
Aantal adminacties|2120
Dag met meeste posts|51 (29 december 2005)
Aantal naamswijzigingen|168 (officieel)
Topic met meeste posts|Naamswijzigingen
Forum waarin meest gepost|GTA Vice City (960)
Aantal edits op WikiGTA|32.868[/table]
Wij, de GM+, wilden graag allemaal een bijdrage leveren aan dit topic. Lantyz, hopelijk vind je het toch leuk.
Binnen 2 maanden na zijn registratie werd hij crewlid. Joriz was toen -uiteraard- reeds crewlid. Maar liefst 107 maanden, nagenoeg 9 jaar, zijn zij samen ten strijde getrokken! Joriz wilde, net als overigens alle GM+, graag een persoonlijke noot toevoegen aan deze mededeling.
Al snel nadat Lantyz gepromoveerd was naar crewlid, registreerde PatrickW zich op dit forum. Een promotie van Patrick liet niet lang op zich wachten. In juni 2005 promoveerden ze beiden naar Admin, al kon Lantyz 4 dagen eerder dit heuglijke feit vieren. Jarenlang waren dit de Admins die zich voor de schermen lieten zien. Eén van de gezamenlijke activiteiten was Admins Strippen; Patrick kon het dan ook niet laten om bij wijze van afscheid een AS te maken!
Min of meer de eerste aanstelling sinds de promotie naar Admin van Lantyz, was Levi. Die kreeg de San Andreas-fora onder zijn hoede. Een klein jaartje later werd Levi GM, en vanaf augustus 2008 werd hij (samen met de andere GM's) Admin. Niet verwonderlijk dat ook Levi na zoveel jaren samenwerken nog iets wil zeggen.
NandroDavids heeft op dit forum nogal...ups en downs gehad wat betreft promoties. Al met al heeft Nandro toch lang met Lantyz samengewerkt, met tussenperiodes vanaf 25 maart 2006. Geheel in eigen stijl, zal Nandro hieronder zijn verhaal doen.
Thundercover kwam in mei 2008 eens bij de crew kijken. Broekie!
Zoals in het stukje hieronder van Jacky te lezen staat, hebben Lantyz en Jacky nooit veel direct contact gehad. Maar ze hebben wel wat meer op afstand samengewerkt.
Dan de Benjamin van de GM+, Matthijs. Hij behoort pas sinds kort bij de "top-crew", maar uiteraard is hij al langer lid van de crew en actief lid op dit forum.
Tot slot wil ik ook graag zelf nog een klein woordje richten aan Lantyz.
Ons eerste contact was toen je me een PM stuurde i.v.m. mijn promotie naar superlid. Met het risico op degradatie (
) quote ik hierbij je post daarna in een topic in het SL-forum (wat later naar moderatorforum is verplaatst)
Ongecoördineerde bende hormonen, zeg dat wel. Wat ik daarna allemaal over me heen heb gekregen. :O
Hoe dan ook, na dat eerste contact kregen we hoe langer hoe meer contact. Memorabele gesprekken met betrekking tot een interview in OWN, WikiGTA en het forum zelf. De nog memorabelere gesprekken waarin ik uitgenodigd werd voor Moderator, Global Moderator en Admin...
Bij mij sta je bekend als een enorm goede debater, die met simpele zinnetjes iedereen onder tafel lulde. Heb altijd erg veel bewondering gehad voor de manier waarop jij bepaalde problemen (leden
) aanpakte. Je was altijd rustig en beheerst, maar doeltreffend in discussies. Je relativeerde alles, iets wat ik zelf nogal eens mis. 
Er zijn weinig leden die zoveel voor het forum betekent hebben. Vandaar dit topic. Hoewel je er eigenlijk niet zo van houdt, hoop ik dat je het wel zult waarderen. Bedankt voor al die leuke momenten. Bedankt voor al de inzet. Bedankt voor je hulp aan WikiGTA. Bedankt voor alles!
Lantyz, bedankt!