Jump to content
Geplaatst:
comment_292439

Savegame aanvraag

Op verzoek van RonaldVC en aangezien er de laatste tijd veel savegames worden aangevraagd heb ik dit topic geopend. Wanneer een bepaalde missie echt niet wil lukken, dan kun je je savegame hier plaatsen om zo iemand anders de gelegenheid te geven de missie voor je te halen.

Je savegame posten doe je als volgt:

Je gaat naar Mijn documenten --> GTA Vice City User Files. In deze map tref je je savegames aan, in de vorm van GTAVC.sfx.b (x = getallen 1 t/m 8 ):

gallery_125040_232_2287.jpg

Kies de juiste savegame. Dit kun je zien aan het getal in je savegame: dit duidt de slot aan, de plaats in de lijst van de savegames. Zie ook dit screenshot:

gallery_125040_232_1391.jpg

Als je in dit geval The Party wilt gebruiken voor dit topic, moet je dus slot 2 hebben. Dit is logischerwijs dan het bestandje GTAVCsf2.b in je GTA Vice City User Files map.

Nu je je savegame gevonden hebt, moet je 'm uploaden. Dit is niet het moeilijkste klusje en kan gewoon via het forum.

Als je bij Nieuw bericht plaatsen op Meer opties klikt, zie je onderaan de optie Bestanden bijvoegen staan. Je drukt op Bestand kiezen, kiest je savegame uit en je drukt op Dit bestand bijvoegen. Vervolgens is je savegame als het goed is bijgevoegd, en kunnen andere mensen je savegame downloaden en spelen. :)

Het downloaden en spelen van een savegame is een stuk makkelijker: je downloadt de savegame, je plaatst 'm in de GTAVC User Files (zorg ervoor dat je savegame een vrij slot beslaat: je kunt het slot in je savegame veranderen door simpelweg het getal te veranderen) en als het goed staat-ie dan in je GTA Vice City.

Opmerkingen:

• Probeer het eerst zelf, voordat je hulp vraagt.
  • Tips voor missies kun je vinden op WikiGTA.
  • Ga niet cheaten op 's anders savegame wanneer diegene dat niet wil.
  • Ook geen andere rottigheid op iemands anders save game uithalen.
  • Blijf ontopic, alleen savegame aanvragen en -antwoorden, svp.
  • Aanvullende uitleg/regels.

Het gebruiken van ontvangen savegames is op eigen risico!

(En ja, deze tekst is schaamteloos gekopieerd van het GTA SA save-game aanvraag topic. ^_^)

Bewerkt: door Foreigner97
Update & tags

• Reacties 2.2k
  • Bezichtigingen 242.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000 Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! GTAVCsf1.b

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1780746

Ik wil nog eens Vice City spelen en zit natuurlijk weer vast met Demolition Man, de irritantste missie uit heel de GTA-reeks. Zou iemand deze even willen doen? Bedankt!

Aanvraag: Demolition Man

Cheats: Absoluut niet :puh:

SaveGame: GTAVCsf1.b

Bewerkt: door Bv202

Geplaatst:
comment_1780757

Ik wil nog eens Vice City spelen en zit natuurlijk weer vast met Demolition Man, de irritantste missie uit heel de GTA-reeks. Zou iemand deze even willen doen? Bedankt!

Aanvraag: Demolition Man

Cheats: Absoluut niet :puh:

SaveGame: GTAVCsf1.b

Mission Passed >> Demolition Man

Beloning: $ 1.000,-

Gesaved bij: Ocean View Hotel

Savegame:GTAVCsf1.b

Succes verder! :)

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1798715

Ik wil mijn savegame ook uploaden, hoe doe je dat? (waar staat het bestand?)

Je vindt je savegame in de map Mijn Documenten >> GTA Vice City User Files. Daar zie je een aantal bestanden staan met namen als GTAVCsf1, met dan in plaats van een 1 ook de cijfers 2 t/m 8. Deze cijfers komen overeen met de volgorde van je savegames ingame. Heb je daar op het bovenste slot je savegame staan, moet je nummer 1 hebben. Heb je de onderste, is 't nummer 8 ;)

Geplaatst:
comment_1798797

Ok. Kan iemand dan voor mij demolition man en dildo dodo halen? geen cheats en als de telefoon gaat liever niet opnemen. Dank je wel

Mission Passed >> Dildo Dodo

Beloning: $ 2.000,-

Savegame: GTAVCsf7.b

Geplaatst:
comment_1798832

Ok. Kan iemand dan voor mij demolition man en dildo dodo halen? geen cheats en als de telefoon gaat liever niet opnemen. Dank je wel

Mission Passed >> Dildo Dodo

Beloning: $ 2.000,-

Savegame: GTAVCsf7.b

OK heel erg bedankt

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1803227

Ik heb weer een paar misssies die ik niet kan halen, deze keer zijn het zijmissies. Kan iemand voor mij pizzaboy, paramedic, fire fighter, pcj playground, RC baron race en Hotring halen? Geen cheats aub. Heel erg bedankt

GTAVCsf7.b

Bewerkt: door Janno538

Geplaatst:
comment_1803722

Hé leuk, een kwartet-post. Je moet niet vergeten dat er maar een paar mensen zijn die actief savegames doen. Ik ben zelf bezig met VC, en een paar die jij opnoemt moet ik zelf ook nog, dus ik ga ze niet voor je doen. Pizzaboy kan je trouwens heel goed vanaf deze pizzeria doen. Die ligt centraal gelegen, en met behulp van de map kan je dan zien welke route je het beste kan rijden. Paramedic en Firefighter kan je heel goed in Downtown doen, daar zijn de straten lang en recht, met weinig zijstraten.

Geplaatst:
comment_1803761

Hé leuk, een kwartet-post. Je moet niet vergeten dat er maar een paar mensen zijn die actief savegames doen. Ik ben zelf bezig met VC, en een paar die jij opnoemt moet ik zelf ook nog, dus ik ga ze niet voor je doen. Pizzaboy kan je trouwens heel goed vanaf deze pizzeria doen. Die ligt centraal gelegen, en met behulp van de map kan je dan zien welke route je het beste kan rijden. Paramedic en Firefighter kan je heel goed in Downtown doen, daar zijn de straten lang en recht, met weinig zijstraten.

Ik heb het allemaal geprobeerd maar het lukt gewoon niet. Kun je trouwens wel de missies doen die jij zelf al hebt gehaald?

Geplaatst:
comment_1804128

Het duurde even, want ik ben net verhuisd en had m'n pc nog niet aangesloten. Maar nu ga ik even een poging voor je wagen. Ik beloof niet dat ik ze allemaal meteen doe, ik kijk wel even hoe ver ik ga komen :)

[table=header]Edit[/table] Ik heb Pizza Boy, Hotring, RC Baron Race en PCJ Playground voor je gehaald. De Paramedic en Fire Fighter dus nog niet, maar dat komt omdat die best wel wat tijd kosten. Mocht iemand anders daar vandaag tijd voor hebben: ga uw gang. Mocht niemand ze morgen nog hebben gedaan, kijk ik dan even weer hoe ver ik kom :)

[table=header]Edit2[/table] Ook de Paramedic Mission voltooid...morgen doe ik de Fire Fighter voor je, tenzij iemand anders die nog even wil doen vandaag.

GTAVCsf7.b

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.