Jump to content
Geplaatst:
comment_292439

Savegame aanvraag

Op verzoek van RonaldVC en aangezien er de laatste tijd veel savegames worden aangevraagd heb ik dit topic geopend. Wanneer een bepaalde missie echt niet wil lukken, dan kun je je savegame hier plaatsen om zo iemand anders de gelegenheid te geven de missie voor je te halen.

Je savegame posten doe je als volgt:

Je gaat naar Mijn documenten --> GTA Vice City User Files. In deze map tref je je savegames aan, in de vorm van GTAVC.sfx.b (x = getallen 1 t/m 8 ):

gallery_125040_232_2287.jpg

Kies de juiste savegame. Dit kun je zien aan het getal in je savegame: dit duidt de slot aan, de plaats in de lijst van de savegames. Zie ook dit screenshot:

gallery_125040_232_1391.jpg

Als je in dit geval The Party wilt gebruiken voor dit topic, moet je dus slot 2 hebben. Dit is logischerwijs dan het bestandje GTAVCsf2.b in je GTA Vice City User Files map.

Nu je je savegame gevonden hebt, moet je 'm uploaden. Dit is niet het moeilijkste klusje en kan gewoon via het forum.

Als je bij Nieuw bericht plaatsen op Meer opties klikt, zie je onderaan de optie Bestanden bijvoegen staan. Je drukt op Bestand kiezen, kiest je savegame uit en je drukt op Dit bestand bijvoegen. Vervolgens is je savegame als het goed is bijgevoegd, en kunnen andere mensen je savegame downloaden en spelen. :)

Het downloaden en spelen van een savegame is een stuk makkelijker: je downloadt de savegame, je plaatst 'm in de GTAVC User Files (zorg ervoor dat je savegame een vrij slot beslaat: je kunt het slot in je savegame veranderen door simpelweg het getal te veranderen) en als het goed staat-ie dan in je GTA Vice City.

Opmerkingen:

• Probeer het eerst zelf, voordat je hulp vraagt.
  • Tips voor missies kun je vinden op WikiGTA.
  • Ga niet cheaten op 's anders savegame wanneer diegene dat niet wil.
  • Ook geen andere rottigheid op iemands anders save game uithalen.
  • Blijf ontopic, alleen savegame aanvragen en -antwoorden, svp.
  • Aanvullende uitleg/regels.

Het gebruiken van ontvangen savegames is op eigen risico!

(En ja, deze tekst is schaamteloos gekopieerd van het GTA SA save-game aanvraag topic. ^_^)

Bewerkt: door Foreigner97
Update & tags

• Reacties 2.2k
  • Bezichtigingen 242.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000 Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! GTAVCsf1.b

Featured Replies

Geplaatst:
comment_598692

Volgens mij heb je je van sub-forum vergist , aangezien dit het GTA : VCS forum is. Maargoed , geen probleem ; een mod zal je topic verplaatsen ( dus maak geen nieuw aan ! ) en ik zal eens kijken naar je savegame aanvraag :bier:!

Aanvraag Voltooid !

Missie / Opdrachtgever : Demolition Man / Avery Carrington

Reward : 1000$

Savegame : http://rapidshare.com/files/14082168/GTAVCsf1.rar.html

Missieoverzicht :

Je moet van/voor Avery Carrington een bouwwerf opblazen , dit doe je door bommen te droppen in bepaalde markers met een RC - helicopter. Je word belaagd door Werknemers & P.I.G.'s met de wieken van je heli kan je deze doden. Eenmaal je de besturing gewoon bent is het een koud kunstje om deze missie te behalen.

gtavc2006121216171841fv6.th.jpggtavc2006121216242185xo4.th.jpg

Afbeeldingen niet in je savegame gemaakt , met dank aan SummerBase !

Overige informatie :

• Ik heb geen kogels gebruikt
  • Ik ben wel 15 armor verloren omdat ik met een ' Faggio ' tegen een boom ben geknalt
  • Ik heb geen geld uitgegeven
  • Ik heb opgeslaan in ' Ocean Beach '

Sorry dat de savegame via RapidShare is upgeload , maar door een fout op GTAF.nl kon ik hem niet bij m'n bijlagen zetten

Bewerkt: door Nicsan

Geplaatst:
comment_598695
Volgens mij heb je je van sub-forum vergist , aangezien dit het GTA : VCS forum is. Maargoed , geen probleem ; een mod zal je topic verplaatsen ( dus maak geen nieuw aan ! ) en ik zal eens kijken naar je savegame aanvraag :bier:!

Verwacht de savegame tegen 15:00 uur.

Ja, dat dacht ik al.. Foutje! :$

>>> Door PatrickW: verplaatst<<<

Geplaatst:
comment_600811

Ik kijk wel even voor je :Y

>>> Door NandroDavids: Als jij het niet doet, dan verplaats ik het wel even naar het goede topic :clown:<<<

>>> Door GTA-Sheep: Lol....dat had ik helemaal niet gezien en toen ik de save-game wilde editten was ik het hele topic kwijt :schater: <<<

Edit: alle Hidden Packages gevonden. Als beloning een hele berg geld erbij en de Hunter spawnt nu bij Fort Baxter. De soldaten die daar zitten zijn overigens niet erg vriendelijk tegen je, dus blijf maar een beetje uit de buurt daar (of trek een politie-uniform aan).

GTAVCsf1.b

Geplaatst:
comment_603050

Zou er iemand deze missie voor mij willen doen, ik kan echt net vliegen met dat vliegtuigje?

SaveGame zit in de bijlage

Alvast bedankt,

Ar.

>>> Door Dutchy3010: Ik zou hem graag voor je doen, maar helaas vertikt mijn VC het momenteel. Dit topic kan ik echter wel even samenvoegen met het reeds bestaande topic voor Savegame Aanvragen ;).<<<

GTAVCsf1.b

Geplaatst:
comment_603361

Pizza Boy - Mission Passed!

Beloning: $5.000,-

- Max. health naar 150.

Firefighter - Mission Passed!

Beloning: Vuurbestendig.

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-

Geplaatst:
comment_603380

is er ook savegames via de ps2 te verkrijgen ik kom niet door death row heen en heb alle hulp topics al gelezen zou ik via mp3 speler of usb stick savegames van en naar mijn computer/ps2 kunnen krijgen?

Geplaatst:
comment_603437
Pizza Boy - Mission Passed!

Beloning: $5.000,-

- Max. health naar 150.

Firefighter - Mission Passed!

Beloning: Vuurbestendig.

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Heel Erg Bedankt

Geplaatst:
comment_603483

Met een MP3-speler zou het denk ik niet lukken, want je MP3-speler zou het bestand niet herkennen maar misschien met een USB-stick kun je het altijd proberen.

Ik heb ze zelf beide niet, dus kan het ook niet uitproberen voor je.

Geplaatst:
comment_604238

Je moet als je een savedgame wil uploaden op bijlage klikken. Dan kan je in je vicecity userfiles kijken. Dan zie je bestanden met nummers. Die staan gelijk aan de slots waar je in saved. Dan klik je de savedgame die je wil toevoegen aan. Daarna op openen.

Dan kom je weer bij je bericht.

Dan druk je op bijlage toevoegen. Dan zit hij erbij :)

Veel succes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.