Geplaatst: 7 juli 201311 jaren comment_2056182 Hallo, Ik wilde net MTA:SA installeren, maar bij de setup loopt de installer vast. Weet iemand misschien hoe dit op te lossen is? GTA:SA is net van de disc geïnstalleerd, dus zonder mods e.d. Mvg, FF
Geplaatst: 7 juli 201311 jaren comment_2056197 GTA:SA is net van de disc geïnstalleerd, dus zonder mods e.d. Precies daar schuilt het probleem, je hebt nog niks geïnstalleerd. MTA is een modificatie en modificaties kan je alleen maar uitvoeren op een V1 versie, jij hebt een V2 versie die gedowngrade moet worden. Dit is heel simpel te doen door volgende patcher te gebruiken. Succes!
Geplaatst: 7 juli 201311 jaren Auteur comment_2056199 GTA:SA is net van de disc geïnstalleerd, dus zonder mods e.d. Precies daar schuilt het probleem, je hebt nog niks geïnstalleerd. MTA is een modificatie en modificaties kan je alleen maar uitvoeren op een V1 versie, jij hebt een V2 versie die gedowngrade moet worden. Dit is heel simpel te doen door volgende patcher te gebruiken. Succes! Bedankt, problem solved. Oh, en nog een vraagje. Moet ik eerst GTA:SA opstarten en dan MTA, of maakt dat niet uit? Ook opgelost, ik had de CD er niet in. >>> Door Dutchy3010: We hebben een speciaal Multiplayer gedeelte op dit forum. Topic verplaatst <<< Bewerkt: 8 juli 201311 jaren door Dutchy3010
Hallo,
Ik wilde net MTA:SA installeren, maar bij de setup loopt de installer vast. Weet iemand misschien hoe dit op te lossen is?
GTA:SA is net van de disc geïnstalleerd, dus zonder mods e.d.
Mvg,
FF