Jump to content
Geplaatst:
comment_2056569

post-61247-0-35885300-1373300619.png

Morgen, dinsdag 9 juli, om 16u00 zal Rockstar Games de eerste officiële gameplay video van GTA V uitgeven.

Tijdens het wachten kan je nog eens de laatste trailer bekijken en je verwachtingen bespreken in het GTA V forum.

http://www.rockstargames.com/V/videos/mft

De vorige trailer(s) van GTA V.

Bron: Rockstar Games Newswire

• Reacties 39
  • Bezichtigingen 5.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2056618

Rockstar zal echt geen 'groot' onderdeel van het verhaal weggeven, dus ik ga zeker wel even kijken. Ben vooral benieuwd naar de hud en de radar eigenlijk, de graphics doen er bij een GTA niet zo toe vind ik. IV zag er dan misschien mooier uit dan de voorgaande GTA's, het gaat voor mij uiteindelijk om het verhaal, de missies, de zij-opdrachten, de collectables, enzovoort.

Geplaatst:
comment_2056631

Met morgen nog 69 dagen tot de release (hihi) is het wel opvallend dat we nu al een gameplay trailer gaan zien. Ben benieuwd wat we in de komende 2 maandjes wachten nog aan allerlei nieuwe informatie gaan zien. Hopelijk verklapt Rockstar niet te veel zodat we nog heel veel kunnen gaan ontdekken.

Geplaatst:
comment_2056644

Fijn dat we toch al zo snel weer gameplay te zien krijgen. :D Aan de ene kant wel een beetje zonde, maar aan de andere kant... Ik ben enorm benieuwd naar bepaalde dingen. Hopelijk zijn die in de trailer ook te zien. En Rockstar kennende wordt er op z'n minst een beetje gelet op wát er getoond wordt. Geen dingen zoals missies, denk ik. Althans, dat mag ik hopen. :puh:

Geplaatst:
comment_2056659

Fijn dat we toch al zo snel weer gameplay te zien krijgen. :D Aan de ene kant wel een beetje zonde, maar aan de andere kant...

Wat is het nou? :puh:

Zie de tekst na de drie puntjes. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.