July 14, 200521 yr Ik post het maar hier, aangezien Admins niet reageren op mijn PM's Ik ben bezig met een eigen invision free forum.. alleen ik zou willen weten hoe jullie die "Cali V5 Skin" hebben geinstalleerd, ik zou hem zelf ook willen hebben(als dat kan) EDIT: Het was iets met CSS, en Wrapper ofzo Heeft iemand daar verstand van? Edited July 14, 200521 yr by ZeroHero
July 14, 200521 yr Wat ben jij nou weer voor zeurpiet? Ten eerste moet je dit in het computer gedeelte vragen en ten tweede kan je ook de handleiding erbij lezen.
July 14, 200521 yr Author Wat ben jij nou weer voor zeurpiet?Ten eerste moet je dit in het computer gedeelte vragen en ten tweede kan je ook de handleiding erbij lezen. ok sorry, maar ik heb die skin nog niet ik zag alleen dat een paar forums hem hadden, kun je mij dan die skin sturen ? Edited July 14, 200521 yr by ZeroHero
Ik post het maar hier, aangezien Admins niet reageren op mijn PM's
Ik ben bezig met een eigen invision free forum.. alleen ik zou willen weten hoe jullie die "Cali V5 Skin" hebben geinstalleerd, ik zou hem zelf ook willen hebben(als dat kan)
EDIT:
Het was iets met CSS, en Wrapper ofzo
Heeft iemand daar verstand van?
Edited by ZeroHero