Jump to content
Geplaatst:
comment_2056885

Na een hoop trailers van GTA5 is het eindelijk tijd voor officieel gameplay beeld. We mogen nu eindelijk Grand Theft Auto V, waar Rockstar Games al vijf jaar lang met 300 man aan werkt, echt zien. In deze bijna vijf minuten lange video zien we hoe fantastisch mooi het spel eruit ziet. Heel veel kijkplezier toegewenst! smile3.gif

Opvallend feitje is trouwens dat Rockstar Games dit expliciet de eerste gameplay video noemt. Er zullen er dus nog meer gaan komen.

Meer dan 2250 screencaps van de gameplay video zijn te vinden in de galerij, veel uitpluis plezier.

Grand Theft Auto V komt over 69 dagen uit op 17 september voor Xbox 360 en Playstation 3. Wil je ook meepraten over wat je in de gameplay video hebt ontdekt dan ben je welkom in de mediasectie van ons GTA5 Forum.

• Reacties 98
  • Bezichtigingen 28k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2057259

Welwel, fucking awesome. :)

1. Wie is die andere gast/vrouw, waarmee Michael Tennist? Jordan?

Tennissen ziet er wel omg-fucking-awesome uit.

2. Is dat Ron? :O

Volgens mij niet want Ron is dunner:

68tx.jpg Uploaded with ImageShack.us

Bewerkt: door iwantgta5

Geplaatst:
comment_2057314

Deze screen valt me ook op. In de laatste scene rijdt een GTADev18 en GTADev19.

Dat kan natuurlijk zijn dat ze veel Devs hebben en er random en paar hebben ingegooid of zal je echt met 19+ kunnen gamen?

post-80436-0-72732700-1373394589.png

Je kunt er 17 tellen, plus de speler zelf is 18. Dus ik denk dat eht 24 of 32 gaat zijn

Geplaatst:
comment_2057442

Welwel, fucking awesome. :)

1. Wie is die andere gast/vrouw, waarmee Michael Tennist? Jordan?

Tennissen ziet er wel omg-fucking-awesome uit.

Er hoeven geen tennis games meer uitgebracht te worden :D, EN ik denk trouwens wel dat dat Ron is, ze hebben hem gewoon een beetje veranderd.
Geplaatst:
comment_2057464

Z'n vrouw eist alles op, hè ;)

EN ik denk trouwens wel dat dat Ron is, ze hebben hem gewoon een beetje veranderd.

Denk het ook, zelfde haar en zelfde gedrag. Zou een beetje lullig zijn als hij het niet was, want hij lijkt er erg op. Anders heb je 2 personages die eigenlijk in 1 konden ;)

Geplaatst:
comment_2057470

Z'n vrouw eist alles op, hè ;)

EN ik denk trouwens wel dat dat Ron is, ze hebben hem gewoon een beetje veranderd.

Denk het ook, zelfde haar en zelfde gedrag. Zou een beetje lullig zijn als hij het niet was, want hij lijkt er erg op. Anders heb je 2 personages die eigenlijk in 1 konden ;)

Al doet die me in de artwork wat ouder voorkomen, maar het zal wel dezelfde gast zijn.
Geplaatst:
comment_2057553

ik hoop alleen dat de multiplayer kwa invites beter gaat verlopen want op iv is dat soms echt een drama

Inderdaad ik heb een keer met Larsiexd gehad dat er geen enkele invite overkwam.Dan liever een systeem zoals in bf3.(Dan kan je ook mensen uitnodigen die niet het spel spelen dus die bijv in het hoofdmenu van de ps3 zitten)

Bewerkt: door iwantgta5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.