Jump to content
Geplaatst:
comment_2057254

We kunnen in GTA V dus aandelen gaan kopen (BAWSAQ lol), maar hoe gaat dit in zijn werk gaan? Zal het willekeurig veranderen? Zal je er extraatjes door kunnen krijgen als je erg investeert in een bedrijf? Kan je er zelf invloed op hebben door bijvoorbeeld een ban te overvallen, dan goedkope aandelen kopen en dan wachten totdat ze weer goed gaan lopen of bijvoorbeeld een concurrent van het bedrijf waar jij aandelen in hebt omleggen waardoor de aandelen stijgen?

vo26Uay.jpg

Discuss.

Bewerkt: door Pwned.

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 11.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2057295

BitterSweet zie ik ook staan miss een bedrijf van SWEET ?

Het is een merk gebaseerd op Blackberry. Het zat in veel reclames in GTA IV en er zijn peds die met een BitterSweet Phone rondlopen.

Geplaatst:
comment_2057296

Hoop dat je zelf invloed kan uitoefenen op de beurskoersen. Denk het wel, want volgens mij heeft R* heel wat aandacht in de geldverspillingsmanieren gestoken ;) Investeren in die steak-company dan maar.

Geplaatst:
comment_2057355

Het zou me niet verbazen dat de aandelen omlaag gaan als een filiaal van een bedrijf wordt overvallen. Het aandeel van Brute kan bijvoorbeeld ook omlaag gaan als eén van hun gepantserde trucks wordt overvallen. Daar kan je dan handig op inspelen.

Geplaatst:
comment_2057360

Echt een heel gave toevoeging in mijn ogen. Dat maakt het idee van dat geld in GTA V belangrijk is alleen maar aantrekkelijker. Ik zou in elk geval investeren in iFruit. Kijken hoe dat gaat. xD

Geplaatst:
comment_2057384

Binco valt me op in de lijst. Ik herinner me Binco niet in IV, dus het keert nu terug?

Hopelijk! Binco was een leuke winkel, herinner me nog dat er een winkel van Binco was, aan het einde van Groove Street.

Ik vond persoonlijk Binco een erg slechte winkel :7

• 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2068595

De directeur(?) van Rockstar North heeft in een interviewheeft bekend gemaakt dat je aandelen kunt kopen, dingen van dat bedrijf opblazen, hun krijgen dan geld van de verzekering en dan kun aandelen weer hoger kan verkopen. Voor online en SP.

Geplaatst:
comment_2068606
De directeur(?) van Rockstar North heeft in een interviewheeft bekend gemaakt dat je aandelen kunt kopen, dingen van dat bedrijf opblazen, hun krijgen dan geld van de verzekering en dan kun aandelen weer hoger kan verkopen. Voor online en SP.
O je kan dus de beurs gaan beinvloeden :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.