Jump to content
Geplaatst:
comment_2057634

Wat is jouw favoriete screen?

Sinds 2011 hebben we nu al een hoop screens gezien. We zagen vaak screens die op elkaar leken (lees: onderwater/duik-screens), maar we hebben ook best wel wat nieuwe en verschillende dingen gezien.

Omdat we nu zoveel screens heben gezien, is het misschien wel leuk om te weten welke screen jullie het leukste vinden, en waarom.

De screens kan je op

De officiële site van R* vinden, of op diverse fansites zoals deze en deze

Dus, begin maar, zou ik zo zeggen!

:)

RSG_GTAV_Screenshot_284.jpg

Dit vind ik één van de leukste screens. Voor een keer zien we Trevor eens niet samen met een grote explosie, of al springende van een vliegtuig of trein, maar toch vind ik hem best wel iets 'bad-ass' hebben op deze foto.

De auto, (ik denk Sabre GT, maar kan me vergissen,) vind ik ook awesome. Alles past gewoon mooi samen op dit plaatje, vind ik.

:)

Bewerkt: door 3L1077

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2060522

Ik denk dat mijn keuze op deze valt:

med_gallery_13783_45_83164.jpg

Het is stedelijk, met een zonsondergang en heeft toch dat gevoel van verlatenheid. Alsof je naar een dystopisch iets kijkt en de zon het wilt tegenspreken.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2062822

972105_10151809543855097_1855817451_n.jpg

Moest hier hard om lachen, strippers op de achtergrond, lijpe tattoo rondom z'n hals en VC Love Fist shirtje.

En eigenlijk deze ook wel

523388_10151809544125097_1452031269_n.jpg

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Bewerkt: door .Timothy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.