Jump to content
Geplaatst:
comment_2059327

Zoals jullie misschien al wel weten is op steam de zomeruitverkoop begonnen. Van 11 t/m 22 juli zijn er elke dag tal van aanbiedingen, met kortingen tot wel 75%. Ik heb Bully, Hotline Miami en Fallout Las Vegas aangeschaft, te samen was ik nog minder dan een tientje kwijt. Goed zaken doen dus. icon_mrgreen.gifHebben jullie nog wat op de kop getikt of kunnen jullie enkele sales van harte aanbevelen? Laat het horen!

Bewerkt: door -Matthijs-

• Reacties 281
  • Bezichtigingen 25.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2268691

Net nog Assassin's Creed 2 gekocht, daar blijft het voor mij bij. Toch jammer dat de sale zometeen weer voorbij is, het heeft altijd wel wat om de aanbiedingen wat door te spitten, ongeacht of je iets koopt. We wachten de volgende af!

• 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_2318933

Zit nog niet iets tussen voor mij en de games die op mijn wishlist staan zijn nog niet genoeg afgeprijsd vind ik dus nog even wachten maar. :puh: Wel beter dat die 'speciale deals' die geunlockt worden door de game de dag er na voor iedereen beschikbaar zijn en niet alleen mensen die de deal unlockt hebben. Ik ga geen geld uitgeven om zo'n badge te bemachtigen.

Geplaatst:
comment_2318960

Volgens mij kun je drie kaarten per dag verdienen dus ik denk niet dat je geld hoeft te spenderen voor die badge. De eerste kaart die ik kreeg was trouwens van het Foil/Glimmende type. :)

Remember:

ngbj09p1n3pirycv7ixb.png

Geplaatst:
comment_2318986

Damn, vanavond Brothers gespeeld, en wat heb ik ervan genoten. Nog niet uitgespeeld, maar verdorie, prachtgame! Zeker kopen!

Opmerking: Brothers - A Tale of Two Sons requires a controller to play

nosmile.gif

Geplaatst:
comment_2318997

Damn, vanavond Brothers gespeeld, en wat heb ik ervan genoten. Nog niet uitgespeeld, maar verdorie, prachtgame! Zeker kopen!

Opmerking: Brothers - A Tale of Two Sons requires a controller to play

nosmile.gif

Je kunt volgens mij met een toetsenbord spelen, maar ik zou het echt niet aanraden. Je voelt al meteen dat het voor controllers is gemaakt, en dat je hoofd het anders niet aankan (hihi). Ik speel gewoon met m'n PS4 controller en werkt perfect.

@Max, ja, die wil ik ook echt ongelofelijk graag spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.