Jump to content
Geplaatst:
comment_2059327

Zoals jullie misschien al wel weten is op steam de zomeruitverkoop begonnen. Van 11 t/m 22 juli zijn er elke dag tal van aanbiedingen, met kortingen tot wel 75%. Ik heb Bully, Hotline Miami en Fallout Las Vegas aangeschaft, te samen was ik nog minder dan een tientje kwijt. Goed zaken doen dus. icon_mrgreen.gifHebben jullie nog wat op de kop getikt of kunnen jullie enkele sales van harte aanbevelen? Laat het horen!

Bewerkt: door -Matthijs-

• Reacties 281
  • Bezichtigingen 25.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2367273

Voorheen waren de dlc's van Skyrim (en daarmee doel ik vooral op Dawnguard en Dragonborn) nooit zoveel afgeprijsd... Typisch genoeg heb ik ze afgelopen vrijdag allebei gehaald op G2a omdat ze daar een stuk goedkoper waren, maar dat is in het kader van deze sale weer wat duurder uitgevallen. :puh:

Jammer trouwens, dat de Flash Deals en Daily Deals weg zijn: heb ik altijd een leuk lokkertje gevonden. Leuk dat het weer uitverkoop is in ieder geval, ik keek er al een tijdje naar uit. Ik verwacht niet dat ik veel ga kopen, maar het is altijd leuk om eens doorheen te scrollen.

Geplaatst:
comment_2367335

De vrije ruimte op mn laptop even verhonderdvoudigd :puh: Van 2GB naar 200GB. Nu ben ik klaar voor de Steam Sales :D

Jammer dat ik vorige week CSGO voor 10 heb gekocht :t

Geplaatst:
comment_2369870

Hangt er van af, het is helemaal geen GRID of NFS, maar wel een awesome racegame als je van wat realiteit houdt. Maar je kunt nog even wachten, op Kinguin.net kost hij sowieso maar 20 euro.

Geplaatst:
comment_2370232

Alleen Max Max tijdens deze sale gekocht. Ik ben nog aan het twijfelen of ik Thief zou kopen. Ik hou van stealth games, maar ik hou niet van first person games. nosmile.gif

Ik heb de Thief collection vandaag gekocht.

Het is echt een aanrader vooral Thief 2 haha, Thief 1 heeft afschuwelijke controlls :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.