Jump to content
Geplaatst:
comment_2059327

Zoals jullie misschien al wel weten is op steam de zomeruitverkoop begonnen. Van 11 t/m 22 juli zijn er elke dag tal van aanbiedingen, met kortingen tot wel 75%. Ik heb Bully, Hotline Miami en Fallout Las Vegas aangeschaft, te samen was ik nog minder dan een tientje kwijt. Goed zaken doen dus. icon_mrgreen.gifHebben jullie nog wat op de kop getikt of kunnen jullie enkele sales van harte aanbevelen? Laat het horen!

Bewerkt: door -Matthijs-

• Reacties 281
  • Bezichtigingen 25.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2401870

Ik vind het heel fijn dat je nu de mogelijkheid hebt om genres of tags uit je ontdekkingswachtrij te filteren. Woorden zoals zombies, pixels en horror. Nu toch al een paar indie-titels tegengekomen die me oprecht interessant lijken. :Y

Geplaatst:
comment_2402128

En dat is natuurlijk het spel kopen! :engel:

Ik vind persoonlijk de Steam Sales dit jaar wat tegenvallen.

Ik had toch wel verwacht dat de Valve Bundle voor minder dan 20 euro de deur uitging en dat de Far Cry-serie een hogere korting kreeg.

Al met al heb ik toch 3 spellen gekocht: Stranded Deep, Max Payne 3 (ditmaal voor PC) en de Whistleblower DLC die ik inmiddels al op Insane heb uitgespeeld! 8)

Geplaatst:
comment_2402293

Kan iemand mij vertellen tot hoe laat de sale morgen is? Ik blijf het zorgvuldig bladeren door al die indiegames telkens maar weer uitstellen nosmile.gif

Tot zover alleen Verdun en This war of Mine aangeschaft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.