Jump to content
Geplaatst:
comment_2059327

Zoals jullie misschien al wel weten is op steam de zomeruitverkoop begonnen. Van 11 t/m 22 juli zijn er elke dag tal van aanbiedingen, met kortingen tot wel 75%. Ik heb Bully, Hotline Miami en Fallout Las Vegas aangeschaft, te samen was ik nog minder dan een tientje kwijt. Goed zaken doen dus. icon_mrgreen.gifHebben jullie nog wat op de kop getikt of kunnen jullie enkele sales van harte aanbevelen? Laat het horen!

Bewerkt: door -Matthijs-

• Reacties 281
  • Bezichtigingen 25.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2204564

Ik wacht nog op mijn achterstallige ruilkaarten. Eindelijk level 8 bereikt. :puh:

Ik verkoop die dingen alleen maar joh, heb er al meerdere euro's mee verdient. :puh:

Mijn huidige aankopen voor deze Sales zijn C&C Red Alert 3, Monaco en een aantal Magicka DLC die ik nog niet had. Ik heb me nog aardig in kunnen houden. :)

Geplaatst:
comment_2204834

Even een vraagje van een steam-n00b: Hoe werkt dit precies? Mijn huidige computer is niet sterk genoeg om GTA IV + DLC's te spelen, maar over niet al te lange tijd komt er een computer die dat wel kan. Als ik die games nu aanschaf, wordt dat dan opgeslagen op een account of zo, zodat ik ze dan later nog een keer voor niks kan downloaden?

Geplaatst:
comment_2204840

Even een vraagje van een steam-n00b: Hoe werkt dit precies? Mijn huidige computer is niet sterk genoeg om GTA IV + DLC's te spelen, maar over niet al te lange tijd komt er een computer die dat wel kan. Als ik die games nu aanschaf, wordt dat dan opgeslagen op een account of zo, zodat ik ze dan later nog een keer voor niks kan downloaden?

De spellen die je koopt worden gewoon in je digitale 'kast' gezet, je kunt de games zo vaak downloaden als je zelf wilt. Je raakt de games ook nooit kwijt.

Geplaatst:
comment_2204842
Wie koopt er nou een Mac om op te gamen?

Wie zegt dat ik mijn Mac heb gekocht voor te gamen?

Omdat ik af en toe een game erop opstart?

Je hebt dan inderdaad een account, en kun je later tijdstip op inloggen en de games op downloaden.

Geplaatst:
comment_2204857

Toch maar eens Skyrim gekocht, had vroeger altijd de torrented versie waar ik alleen maar met playersize en spawning aan het rondkloten was. Verder ook Castle Crashers en Torchlight II aangeschaft. CC kan ik je afraden als je geen controller hebt of als je in je eentje wilt spelen.

Geplaatst:
comment_2204914

De spellen die je koopt worden gewoon in je digitale 'kast' gezet, je kunt de games zo vaak downloaden als je zelf wilt. Je raakt de games ook nooit kwijt.

Je hebt dan inderdaad een account, en kun je later tijdstip op inloggen en de games op downloaden.

Thanks voor de snelle uitleg. Dan moet ik maar gauw een account gaan aanmaken en wat aankopen doen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.