Jump to content
Geplaatst:
comment_2059510

Lady Gaga.

Gelieve hatende of provecerende of nare opmerkingen NIET maken op dit topic, dan verwijs ik je graag naar het

Anti Lady Gaga topic.

Album_Cover-The_Fame.jpg

The Fame.

born-this-way-cover.jpg

Born This Way.

artpop-crop.jpg

Artpop.

Algemene post ARTPOP

Het is sommigen vast ontgaan, maar ik heb in de tijd voordat Lady Gaga haar nieuwste album ARTPOP uitbracht een reeks aan filmpjes gepost in dit topic. Omdat er echter veel reacties tussendoor zijn gekomen en het hierdoor lastig is om de video's terug te vinden kun je hieronder een overzicht vinden met de links naar de desbetreffende post. Om het een beetje 'realistisch' te houden is hier de tracklist zelf.

1. Aura - lyric video | artRave
  2. Venus - audio | artRave
  3. G.U.Y.
  4. Sexx Dreams | artRave
  5. Jewels N' Drugs (feat. T.I. Too Short & Twista)
  6. MANiCURE | artRave
  7. Do What U Want (feat. R. Kelly) - audio | artRave
  8. Artpop | artRave
  9. Swine
  10. Donatella
  11. Fashion!
  12. Mary Jane Holland
  13. Dope - audio | live bij YouTube Music Awards | artRave
  14. Gypsy -
    [door Lady Gaga getweet] | artRave
  15. Applause - audio | lyric video | videoclip | artRave

Het is helaas nog niet erg veel, maar het is zeer waarschijnlijk dat VEVO, degene die de video's van bekende artiesten als Lady Gaga altijd online zetten, binnenkort met meer audioversies van bepaalde nummers zal komen. Dit was immers met het vorige album 'Born This Way' ook het geval. Houd deze post daarvoor in de gaten. :)

Shoutout naar Grand Theft Auto TOM dat hij dit heeft geschreven, en mij ook heeft aangeboden om deze in de hoofdpost toe te voegen! :)

Bewerkt: door Extreem

• Reacties 224
  • Bezichtigingen 19.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2176253

Klopt, had een keer gelezen dat dit nummer via de Artpop-applicatie uit zal worden gebracht. Wanneer dat is mag Joost weten. Ik hoop in elk geval dat ze het nummer ook als uitbreiding voor het album gaat uitbrengen (dus dat je desnoods weer wat betaalt en het nummer dan toegevoegd wordt aan ARTPOP). Want dit vind ik eigenlijk echt een topnummer die ze al vanaf day-one beschikbaar hadden moeten stellen. :puh:

Oh, excuses... Staat zelfs nog in de beschrijving van dat filmpje. :clown:

Gaga later confirmed the song would be available through the ARTPOP app during a Twitter Q&A.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_2176279

Lady kak. Ik vind het echt niks aan. Daarbij kan ze niet zingen ook.

>>> Door Guardian1980: Dat je je mening over Lady Gaga met anderen wil delen is prima. De twee filmpjes die niets aan het topic toevoegen heb ik verwijderd.<<<

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2177660

Lady kak. Ik vind het echt niks aan. Daarbij kan ze niet zingen ook.

>>> Door Guardian1980: Dat je je mening over Lady Gaga met anderen wil delen is prima. De twee filmpjes die niets aan het topic toevoegen heb ik verwijderd.<<<

egemuv.jpg

You heard the picture. Maar je mocht je mening ook altijd wel beargumenteren hoor.

Geplaatst:
comment_2177674

Gelukkig heeft dat ook veel met dat mens te maken. Hell, het valt mij nog mee dat men me niet doorstuurt naar het Haat-Gaga topic, omdat Gaga-pansies niet tegen kritiek en goede muziek kunnen!

Nee, de zelfspot van Tom mag ik wel :sigaar:

Speciaal om de censuur van de Guard te Passeren:

Zo ziet u maar weer, zelfs van Kak kan iets moois gemaakt worden... Oke dit is best epic; speciaal voor jullie Gagamon:

Bewerkt: door commandant

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2177676

Oh, mag ik dan ook meteen zeggen dat ik sinds mijn jeugd al luister naar Rammstein en andere metalbands? Mag wel zeggen dat het grappig is maar komt ook wel een beetje kinderachtig over hoor. :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2177689

Ach, veel succes dan maar als je niemand gelooft. Ik heb vroeger vaak geluisterd dat we naar Oostenrijk gingen met nummers zoals Reise Reise, Amerika en andere shit. Het boeit me ook geen fuck als je het niet gelooft. Je gaat je gang :7

Geplaatst:
comment_2177703

Ja, want als ik jou niet geloof, geloof ik meteen niemand... Net zo makkeluk toch?!?

Het boeit je in ieder geval genoeg om er op te reageren en een verdedigingslijn neer te leggen. Gelukkig boeit het mij veel dat je naast 'pansy' muziek, ook nog 'degelijke' muziek luisterde in je jeugd. :sigaar:

Tjoh, je zou Lady Gaga zo serieus nemen als mij...

Geplaatst:
comment_2177705

Gelukkig heeft dat ook veel met dat mens te maken. Hell, het valt mij nog mee dat men me niet doorstuurt naar het Haat-Gaga topic, omdat Gaga-pansies niet tegen kritiek en goede muziek kunnen!

Nee, de zelfspot van Tom mag ik wel :sigaar:

Speciaal om de censuur van de Guard te Passeren:

Zo ziet u maar weer, zelfs van Kak kan iets moois gemaakt worden... Oke dit is best epic; speciaal voor jullie Gagamon:

Oh, mag ik dan ook meteen zeggen dat ik sinds mijn jeugd al luister naar Rammstein en andere metalbands? Mag wel zeggen dat het grappig is maar komt ook wel een beetje kinderachtig over hoor. :7

rammstein en lady gaga?

die combinatie is nieuw :7

Geplaatst:
comment_2178221

Ik moet zeggen dat ik Lady Gaga soms een beetje op P!nk vind lijken >.<

Kent u de laatste nog? Badass Girlz :D Heerlijke combi... :puh:

Bewerkt: door NicolaB

Geplaatst:
comment_2178261

Ik moet zeggen dat ik Lady Gaga soms een beetje op P!nk vind lijken >.<

Kent u de laatste nog? Badass Girlz :D Heerlijke combi... :puh:

Schijt nummer is die laatste (de rest vind ik ook niets an). Maar dat koelekoetse gedoe haat ik echt...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.