Jump to content
Geplaatst:
comment_2059510

Lady Gaga.

Gelieve hatende of provecerende of nare opmerkingen NIET maken op dit topic, dan verwijs ik je graag naar het

Anti Lady Gaga topic.

Album_Cover-The_Fame.jpg

The Fame.

born-this-way-cover.jpg

Born This Way.

artpop-crop.jpg

Artpop.

Algemene post ARTPOP

Het is sommigen vast ontgaan, maar ik heb in de tijd voordat Lady Gaga haar nieuwste album ARTPOP uitbracht een reeks aan filmpjes gepost in dit topic. Omdat er echter veel reacties tussendoor zijn gekomen en het hierdoor lastig is om de video's terug te vinden kun je hieronder een overzicht vinden met de links naar de desbetreffende post. Om het een beetje 'realistisch' te houden is hier de tracklist zelf.

1. Aura - lyric video | artRave
  2. Venus - audio | artRave
  3. G.U.Y.
  4. Sexx Dreams | artRave
  5. Jewels N' Drugs (feat. T.I. Too Short & Twista)
  6. MANiCURE | artRave
  7. Do What U Want (feat. R. Kelly) - audio | artRave
  8. Artpop | artRave
  9. Swine
  10. Donatella
  11. Fashion!
  12. Mary Jane Holland
  13. Dope - audio | live bij YouTube Music Awards | artRave
  14. Gypsy -
    [door Lady Gaga getweet] | artRave
  15. Applause - audio | lyric video | videoclip | artRave

Het is helaas nog niet erg veel, maar het is zeer waarschijnlijk dat VEVO, degene die de video's van bekende artiesten als Lady Gaga altijd online zetten, binnenkort met meer audioversies van bepaalde nummers zal komen. Dit was immers met het vorige album 'Born This Way' ook het geval. Houd deze post daarvoor in de gaten. :)

Shoutout naar Grand Theft Auto TOM dat hij dit heeft geschreven, en mij ook heeft aangeboden om deze in de hoofdpost toe te voegen! :)

Bewerkt: door Extreem

• Reacties 224
  • Bezichtigingen 19.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2070121

't Is hoe je het bekijkt, maar ik vind haar toch debiel gekleed in iedere clip. Op een manier is steeds een andere debiele outfit natuurlijk vernieuwing, maar ik geniet meer van sommige van haar nummers zonder clip :3.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2070124

't Is hoe je het bekijkt, maar ik vind haar toch debiel gekleed in iedere clip. Op een manier is steeds een andere debiele outfit natuurlijk vernieuwing, maar ik geniet meer van sommige van haar nummers zonder clip :3.

Daar moet ik je toch echt gelijk in geven :N

Geplaatst:
comment_2070126

Zegt degene die eerst zelf (amper een week) fan was van Gaga. :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2070127

Ten eerste, ik ben voor dit nog een lange tijd fan van haar geweest. Maar dat weet je niet, schat? :(

Geplaatst:
comment_2070138

Ten eerste, ik ben voor dit nog een lange tijd fan van haar geweest. Maar dat weet je niet, schat? :(

Dan nog... Een echte fan (ofwel Little Monster) blijft juist lang fan. :D

Ik vind haar nieuwe nummer in combinatie met deze nieuwe videoclip in elk geval echt top! ^^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2070204

Dan nog... Een echte fan (ofwel Little Monster) blijft juist lang fan. :D

Ik vind haar nieuwe nummer in combinatie met deze nieuwe videoclip in elk geval echt top! ^^

Filmpje is nu al 5.132.005 keer bekeken, in een dag! O.O

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2074846

2ex1nv4.jpg

Lady Gaga heeft gisteren (1 september) het 30 dagen durende iTunes Festival in Londen afgetrapt met nieuwe nummers die op haar volgende album ARTPOP zullen verschijnen. De tot nu toe bekende nummers zijn:

• Aura
  • MANiCURE
  • ARTPOP
  • Jewels and Drugs
  • Sexdreams
  • Swine
  • I Wanna Be With You
  • Applause

Het album verschijnt, zoals al bekend was, samen met de bijbehorende applicatie op 11 november. Wie haar concert bij het iTunes Festival terug wil kijken, het kan via iTunes (desktop), via de iTunes Festival-app (iOS 6 of hoger vereist) en via de Apple TV (tweede en derde generatie). Op dit moment is terugkijken nog niet mogelijk, maar dit zal zo snel mogelijk veranderen.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_2075221

Yoü and I is een fantastisch nummer, maar dan moet het eigenlijk wel door haar op de piano gespeeld worden. De standaardversie vind ik wat minder. Gaga is gewoon awesome als ze piano speelt. Dat zie je ook terug bij nummers als Speechless en Hair (zoek maar eens naar op YouTube). :D

Geplaatst:
comment_2076007

Ik ben nooit een fan van Lady Gaga geweest. Ik vind haar totaal geen kwaliteiten hebben op muzikaal gebied. Ik wil wel zeggen dat het los staat van de nummers, want het is allemaal gedigitaliseerd spul.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.