Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_2061665

Hai GTAF,

Tijdens het installeren van Cleo 4 begon in eerste instantie te janken dat Cleo.asi, Cleo4.asi etc niet wilden installeren. Opgelost door het te runnen als Administrator, en nu in \data\ classes.db, opcodes.txt en SASCM.INI niet open willen om ze te over te schrijven. Als ik nu GTA SA op probeer te starten, start de game gewoon niet. Geen error, niks. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,

HS

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2061676

Dit probleem komt me niet bekend voor, en ik heb er ook geen kant-en-klare oplossing voor.

Zo te horen is het een rechten probleem; kan het zijn dat je SA vanuit en ander account is geïnstalleerd, dan die je nu gebruikt ?

Wat je zou kunnen proberen is een schone installatie van SA te doen vanaf je normale account en daarna vanuit datzelfde account de CLEO installer draaien,

Dat zou op zich zonder problemen moeten werken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.