Jump to content
Geplaatst:
comment_2062526

Hallo iedereen! Ik ken meerdere fora met dit onderwerp als topic, en tot mijn schrik kan ik het hier niet vinden.

Post hier jouw laatst gekochte item, met plaatje, uitleg, hoe, wie, wat, waar. Verzin het maar!

>>> Door Guardian1980: Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hier je dagelijkse boodschappen gaat posten. Één post max. per dag.<<<

Mijn laatst gekochte item is een Cap, van de LA Dodgers:

43766-new-era-snapback-cap-pop-tonal-9fifty-la-dodgers-oceanside-blue-heather-gray-1_1.jpg

Maat: S/M

Prijs: 30 Euro.

• Reacties 870
  • Bezichtigingen 78.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2262803

...

... Op z'n minst wel zo'n Run DMC hat verwacht van je...(en zo'n dikke 80ies ketting :D )

2011-topic-pages-music-run-dmc.jpg

Eunique-Jones-Photography-Because-Of-Them-We-Can-RUN-DMC-.jpg

Toepasselijke pocketmask gekocht voor op het nieuwe operationeel uniform. Kan de oude in de EHBO-kit in de auto :puh:

170.jpg

Geplaatst:
comment_2263150

Nieuwe muis: de Logitech M500, nadat mijn MX518 een tijdje geleden de geest heeft gegeven. De M500 is een degelijk dingetje, weinig op aan te merken. Ligt prima in de hand en heeft een ietwat lomp en luid scrollwiel, zodat het scrollen lekker makkelijk en precies gaat. Het scrollwiel heeft ook een stand zonder weerstand (waardoor hij ongehinderd en zonder geluid uitrolt), maar daar ben ik niet zo weg van.

Geplaatst:
comment_2263261

Kaartjes voor het AC/DC concert volgend jaar! :D Ik wilde plaatsen in het veld, maar die waren helaas meteen al uitverkocht ondanks dat ik er heel vroeg bij was. Ik heb nu plaatsen in de ring.

Geplaatst:
comment_2265863

Computer kast:

gx500.jpg

Voeding:

antec_hp620_5.jpg

PC loopt iig weer lekker met een andere videokaart(Point of View GTX480, heb ik al een tijdje).

En zo nog een blokje voor DVI naar VGA halen, dan heb ik weer 2 monitoren te gelijk :)

Bewerkt: door Ezra24rct3

Geplaatst:
comment_2269048

Sorry voor alweer een bump. :(

Zonet twee prachtige albums gekocht, namelijk Ride the Lightning van Metallica, en Appetite For Destruction van Guns 'N Roses.

GunsnRosesAppetiteforDestructionalbumcover.jpg

Appetite For Destruction - Guns 'N Roses

Metallica_-_Ride_the_Lightning_cover.jpg

Ride the Lightning - Metallica

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.