Jump to content
Geplaatst:
comment_2062526

Hallo iedereen! Ik ken meerdere fora met dit onderwerp als topic, en tot mijn schrik kan ik het hier niet vinden.

Post hier jouw laatst gekochte item, met plaatje, uitleg, hoe, wie, wat, waar. Verzin het maar!

>>> Door Guardian1980: Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hier je dagelijkse boodschappen gaat posten. Één post max. per dag.<<<

Mijn laatst gekochte item is een Cap, van de LA Dodgers:

43766-new-era-snapback-cap-pop-tonal-9fifty-la-dodgers-oceanside-blue-heather-gray-1_1.jpg

Maat: S/M

Prijs: 30 Euro.

• Reacties 870
  • Bezichtigingen 78.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2269392

Ik kwam deze parel op marktplaats tegen:

$_84.JPG

$_84.JPG

Dit is de Australische druk van het Dirty Deeds Done Dirt Cheap album van AC/DC. Deze kom je zowat bijna nergens meer tegen, en voor 21 euro vind ik het een goede deal. :D Helaas is het wel een nieuwdruk, dus geen origineel uit 1976. :vp: Maarja, die probeer ik ooit nog wel eens te scoren op Discogs.

Geplaatst:
comment_2270992

Ik heb zonet de plaat Big Gun van AC/DC gekocht. Deze plaat is erg lastig te krijgen, omdat het nummer op geen enkele CD, of album staat. Hij is alleen op vinyl als maxi single te krijgen. Zo'n 'zeldzame' plaat voor 8 euro vind ik dit echt supergoedkoop!

Ac-dcbiggun.jpg

Overigens is dit nummer de soundtrack van de Amerikaanse film 'Last Action Hero', wat ook de reden is dat Arnold Schwarzenegger, de hoofdrolspeler van de film, in de clip te zien is. :7

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2274952

A7XHailtotheKing.png

Hail to the King van Avenged Sevenfold. Deze band heb ik onlangs ontdekt, en van dit album ben ik erg aan het genieten. :tu: Daarom toch maar voor een tientje op CD gekocht.

Geplaatst:
comment_2281741

Nieuwe televisie, een LG 32LB561V met 32-inch LED-LCD Full HD-scherm. Prachtige tv gewoon. Niet alleen het beeld, maar ook het televisietoestel zelf. En voor het eerst Grand Theft Auto V in 1080p kunnen spelen, fantastische kwaliteit gewoon! :D

2py2dj8.jpg

De televisie werkt uiteraard ook goed als tweede scherm voor m'n laptop. :)

md2nph.jpg

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_2284328

Ik heb vijf nieuwe dingen.ik ging vandaag naar de kringloop voor de VHS van e.t. en die had ik ook gevonden.en toen ik verder keek zag ik het computer spel GTA 2 en ik dacht laat ik die maar mee nemen toen daarna vond ik nog Diablo 2 en tomb raider legend.en nog een VHS van spykids 3 ik was met alles maar 3,50 kwijt:)

Geplaatst:
comment_2284867

Vandaag best wel wat. ik had een rondje kringloop gedaan en heb wel weer wat leuks gevonden.

PS. Sorry voor de bump.

VHS band van:matilda

VHS band van:the matrix 1

VHS band van:star wars 1

VHS band van:jackass the movie

VHS band van:dumb and dumber

VHS band van:bad boys 1

PC spel:call of duty deluxe edition

PC spel:farcry 2

PC spel:spider-man2

PC spel:hitman 2

PC spel:the elders scrolls morrowwind

PC spel:splinter cell chaos theory

PC spel:rainbow six lockdown

PC spel:commandos strike force

PC spel:toilet tycoon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.