Jump to content
Geplaatst:
comment_2062526

Hallo iedereen! Ik ken meerdere fora met dit onderwerp als topic, en tot mijn schrik kan ik het hier niet vinden.

Post hier jouw laatst gekochte item, met plaatje, uitleg, hoe, wie, wat, waar. Verzin het maar!

>>> Door Guardian1980: Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hier je dagelijkse boodschappen gaat posten. Één post max. per dag.<<<

Mijn laatst gekochte item is een Cap, van de LA Dodgers:

43766-new-era-snapback-cap-pop-tonal-9fifty-la-dodgers-oceanside-blue-heather-gray-1_1.jpg

Maat: S/M

Prijs: 30 Euro.

• Reacties 870
  • Bezichtigingen 78.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2308524

-Full House (De Complete Serie 1)

-Full House (De Complete Serie 2)

-Full House (De Complete Serie 3)

-Full House (De Complete Serie 4)

Ik kon ze niet laten liggen voor €10,- per stuk

Bewerkt: door Noretz

Geplaatst:
comment_2309397
Shark_Force_01.jpg Deze sharkforce gaming muis omdat mijn vorige is gesneuveld nadat ik hem liet vallen. :(

Ik heb die nu ook, gratis bij mijn nieuwe game PC!! Ook een bijpassend kleurtje voor m'n case:

datasheet_en_19833-1.jpg

Geplaatst:
comment_2310043

Een nieuwe muis gekocht. Mijn oude viel haast uit elkaar en werd driekwart van de tijd gewoon niet herkend door de computer. Het voelt nog zo lekker met een deftige muis te werken na enkele jaren met goedkope brol te werken. Wel ja, niet dat deze zo duur is, maar hij werkt gewoon lekker :7

Geplaatst:
comment_2311850

De jubileumbox van Bassie en Adriaan met alle films en de reeksen Reis door Europa en Amerika. Gekocht voor m'n dochters, maar stiekem vind ik het zelf ook erg leuk ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.