Jump to content
Geplaatst:
comment_2062526

Hallo iedereen! Ik ken meerdere fora met dit onderwerp als topic, en tot mijn schrik kan ik het hier niet vinden.

Post hier jouw laatst gekochte item, met plaatje, uitleg, hoe, wie, wat, waar. Verzin het maar!

>>> Door Guardian1980: Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hier je dagelijkse boodschappen gaat posten. Één post max. per dag.<<<

Mijn laatst gekochte item is een Cap, van de LA Dodgers:

43766-new-era-snapback-cap-pop-tonal-9fifty-la-dodgers-oceanside-blue-heather-gray-1_1.jpg

Maat: S/M

Prijs: 30 Euro.

• Reacties 870
  • Bezichtigingen 78.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2313979

Opnieuw films besteld op bol.com

-Big Ass Spider (Blu ray)

-Tremors (Blu ray)

-Tremors 2 (Blu ray)

-Tremors 3 (Bu ray)

-Tremors 4 (Blu ray)

-Hellraiser (Blu ray)

-Hellraiser: Revelations (Blu ray)

-Take Shelter (Blu ray)

-D.O.A. (Blu ray)

-2 Headed Shark Attack (Blu ray)

Geplaatst:
comment_2315090

@Maddox: ik ben geen audiophile, maar ik vind het fantasisch. Aan volume ontbreken ze ook niet, ik durf gewoon niet tot het maximum te gaan... :puh:

Daarbij zijn ze op bol.com om een of andere reden heel goedkoop: 99 idpv 189 (denk ik)

Maar om niet offtopic te gaan: heleboel films gekocht voor de verzameling en vanmiddag nog wat boeken kopen op een beurs. :D

Geplaatst:
comment_2315294

Vandaag heb ik een set van 3 sets snaren van ernieball gekocht. Daarnaast nog 5x dunlop ultex .73 plectrums en Avenged Sevenfolds geweldige vierde album! :)

Avenged_Sevenfold_cover_2007.jpg

Bewerkt: door GuitarGuy666

Geplaatst:
comment_2317476

Het is eigenlijk niet echt een voorwerp, maar eerder een verzameling voorwerpen; vandaag een nieuwe keuken gekocht. De huidige keuken hebben we sinds we hier wonen, bijna 9 jaar, en we zijn er wel op uit gekeken. Dus was het tijd voor een nieuwe. Ik heb 'm uiteraard niet in een tasje meegekregen, over zo'n 2 weken wordt ie geleverd.

Geplaatst:
comment_2318638

Jubileumbox Bassie & Adriaan (35 jaar op Tv!)

-De Plaaggeest

-Het Geheim van de Sleutel

-De Diamant

-De Huilende Professor

-Het Geheim van de Schatkaart (deel 1 + deel 2)

-De Verdwenen Kroon

-De Verzonken Stad

-Op reis door Europa (complete serie)

-Op reis door Amerika (compete serie)

Dualshock 4 draadloze controller (Magma Red) voor mijn PlayStation 4

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.