Jump to content
Geplaatst:
comment_2062526

Hallo iedereen! Ik ken meerdere fora met dit onderwerp als topic, en tot mijn schrik kan ik het hier niet vinden.

Post hier jouw laatst gekochte item, met plaatje, uitleg, hoe, wie, wat, waar. Verzin het maar!

>>> Door Guardian1980: Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hier je dagelijkse boodschappen gaat posten. Één post max. per dag.<<<

Mijn laatst gekochte item is een Cap, van de LA Dodgers:

43766-new-era-snapback-cap-pop-tonal-9fifty-la-dodgers-oceanside-blue-heather-gray-1_1.jpg

Maat: S/M

Prijs: 30 Euro.

• Reacties 870
  • Bezichtigingen 78.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2328841

Koffiekoeken bij het dichtstbijzijnde supermarkt. Die dingen zijn verdomd lekker. :)

>>> Door Guardian1980: Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hier je dagelijkse boodschappen gaat posten. Één post max. per dag.<<<

Zo moeilijk? zucht....

Creatine poeder en een shake beker.

Geplaatst:
comment_2328899

JBL Reflex BT

Bluetooth in-ear dopjes voor het sporten, ik had/heb een set Monster Turbine dopjes maar die zijn erg zwaar en blijven niet goed zitten tijdens het sporten, en dat kabeltje is ook gewoon vreselijk irritant :sst:

Vandaar eens met deze proberen :*D , licht van gewicht, makkelijk en goede verbinding, en geen kabel behalve tussen de dopjes

SynchrosReflect.jpg

JBL-Synchros-Reflect-BT.jpg

Geplaatst:
comment_2328937

Koffiekoeken bij het dichtstbijzijnde supermarkt. Die dingen zijn verdomd lekker. :)

Zo moeilijk? zucht....

Creatine poeder en een shake beker.

Vent, waar bemoei jij je mee :? Mijn post was niet het 'dagelijkse' boodschappen, want zo vaak koop ik het niet eens. Als ik jou was zou 'k maar even heel hard gaan huilen. :)

Geplaatst:
comment_2329356

qkupjBE.png

Dat wordt leuk thuiskomen morgen. :$

Lel. Dat ding heeft dezelfde resolutie als mijn Samsung Galaxy S5 die ik vorige maand heb gekocht.

OT: Het laatste wat ik gekocht heb is fietshandschoenen voor het freerunnen in de zomer.

Geplaatst:
comment_2329766

Zonet deze prachtige poster gekocht om achter mijn bank op te hangen. :) Ik heb daar nu twee posters hangen die ik niet zo mooi meer vind. :t

806472.jpg

En nog een pakje met van die muurplakdingen zodat je geen plakband hoeft te gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.