Jump to content
Geplaatst:
comment_2062526

Hallo iedereen! Ik ken meerdere fora met dit onderwerp als topic, en tot mijn schrik kan ik het hier niet vinden.

Post hier jouw laatst gekochte item, met plaatje, uitleg, hoe, wie, wat, waar. Verzin het maar!

>>> Door Guardian1980: Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hier je dagelijkse boodschappen gaat posten. Één post max. per dag.<<<

Mijn laatst gekochte item is een Cap, van de LA Dodgers:

43766-new-era-snapback-cap-pop-tonal-9fifty-la-dodgers-oceanside-blue-heather-gray-1_1.jpg

Maat: S/M

Prijs: 30 Euro.

• Reacties 870
  • Bezichtigingen 78.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2425284

28 of 29 maart geloof ik. :Y. Maar koop niet de Blu-ray als je 'm op een PC wil afspelen want dat werkt niet door de DRM. Een hoop heksentoeren moeten uithalen en moeten converteren naar MKV voor ik 'm uberhaupt kon zien. Mensen die een game/film legaal kopen krijgen steeds die onnozele DRM en anti-piraterij waarschuwingen voorgeschoteld terwijl piraten die er gewoon doodleuk uithalen. Je zou voor minder een game/film illegaal downloaden.

Geplaatst:
comment_2425705

Ducktape :) Moest heel snel iets hebben voor een slang waar met hoge druk water uit spoot. En een andere slang had ik niet en 2 min bij me in de buurt was ducktape te koop bij de blokker. Ff een oplossing voor je een nieuwe slang heb ;)

Bewerkt: door GTAKevin023

Geplaatst:
comment_2426239

Nieuwe gitaar gekocht vandaag. Moest er wel helemaal naar de andere kant van het land voor rijden, maar 't is het dubbel en dwars waard. :) Het gaat om de ESP M-100FM Black Cherry.

xlarge.png?1456445978

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.