Jump to content
Geplaatst:
comment_2064454

1 Ja als ik vrij ben slaap ik meestal uit tot half 12 of 13 uur, maar ik denk dat het voor GTA V niet meer nodig zal zijn.

Zijn er meer mensen die graag vroeg hun nest uit willen komen, zodat je ook nog wat aan je dag hebt ? Denk dat het voor GTA V niet meer zo moeilijk zal zijn toch ?

2 Zijn er ook al mensen die champagne gekocht hebben voor GTA V ?

Ik heb zelf wel al wat flesjes champagne gekocht, want dat is toch wel even een momentje.

>>> Door Jacky-2007: Topictitel aangepast. (meer algemeen gemaakt) <<<

Ja aangezien het topic wat aangepast is zal ik gaan kijken of er nog meer mogelijkheden zijn, voor wat je allemaal zal kunnen gaan doen voor GTAV.

Bewerkt: door GTA-LCS-Maverick

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2064701

Vind dit eigenlijk wel een grappig topic, ik dacht er laatst ook over na.

Ik ga denk ik ook niet mijn ritme veranderen voor V, ik zal in weekenden tot laat spelen en dan slaap ik nog steeds even lang als normaal. Ik ga niet ineens van 7 uur slapen overstappen naar 5 of iets dergelijks. Maar ik denk wel dat wanneer ik om een bepaalde, vroegere tijd uit mezelf wakker wordt ik er wat langer over nadenk of ik niet al wil opstaan. Dan staat je console zo dichtbij en heb je aardig wat zin om weer te beginnen. Misschien zal mij biologische klok zich uit zichzelf veranderen vanwege de drang om de nieuwe GTA te spelen. :puh:

Geplaatst:
comment_2064926

Ik ben zelf sws heel vroeg wakker (half6 op schooldagen)

Dus gta5 zal niet veel aan die tijd veranderen.

Misschien dat op een vrijdagavond met wat vrienden het wel opeens eens 2uur snachts kan worden

Geplaatst:
comment_2065018

Mmhhh slaap wel gewoon uit denk ik..maar als ik dagje vrij heb en ik kan spelen.. Ga ik wel eerder eruit dan dat ik mij nog even omdraai. En ik moet ook opassen voor het feit dat ik weer steeds een missie wil doen :$

Bewerkt: door Faex

Geplaatst:
comment_2065217

Sommige mensen nemen dit allemaal toch iets te serieus als je het mij vraagt. Ik ben een uitslaper, en daar gaat de release van GTA V helemaal niets aan veranderen. Er zijn 's middags en 's avonds genoeg uurtjes om aan deze game te spenderen.

Agreed. Maar moet eigenlijk wel zorgen dat mijn scriptie een heel eind af is voor die tijd... Het gaat niet ten koste van het aantal uurtjes GTA V, wel ten koste van mijn deadline. :7

Geplaatst:
comment_2065295

Ik hoop ook dat die snel geïnstalleerd is zodat ik lekker een aantal uurtjes achter elkaar kan door game!

Zo niet haal ik lekkere dingen en zet ik een film op zodat het lijkt alsof het snel is gegaan!

Geplaatst:
comment_2065301

ik haal em maandag nacht op tijdens middernacht release

wou van te voren ff paar uurtjes slapen zodat ik een nachtje door kan trekken

verder zorg ik dat ik genoeg in huis heb (eten en drinken etc)

verder pas ik mn ritme niet aan

kan ook niet want woensdag heb ik mn dochtertje dus dan moet ik uitgerust zijn

Geplaatst:
comment_2066127

Het zal wel slapen worden tot een uur of 10. Dan de stad in om te kijken of ik GTAV ergens kan kopen!

(jaja ben zeker 1 van de weinige die het risico neemt om niet te pre-orderen?)

Champagne? Dat gaat mij net iets te ver, maar het idee is leuk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.