DarkViper_Brian Geplaatst: 5 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 jo mensen ik wil zo goedkoop mogelijk een pc aanmaken waar de nieuwste spellen op kunnen weten jullie een site ik weet dat Gamepc.nl een goeie heeft Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 5 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 maar dat is best wel duur als je gta iv op high wil Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 http://www.gtaforum.nl/topic/109596-het-ik-wil-een-nieuwe-desktop-of-laptop-topic/ Reageren
Woody268 Geplaatst: 5 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2013 (bewerkt) http://www.gtaforum....f-laptop-topic/ Wat hij dus bedoeld is dat je dit lijstje moet invullen: Budget: Plaats hier wat je budget is. Denk eraan dat er soms net iets overheen kan worden gegaan, omdat bijvoorbeeld een moederbord net een paar euro duurder is. Houd ook rekening met het feit dat er nog wel eens verzendkosten kunnen worden verrekend. Doel: Wil je bijvoorbeeld gaan gamen, overklokken of enkel internetten? Of moet er een bepaald spel/programma op kunnen draaien? Kortom, wat je met je pc van plan bent. Merk pc of samengesteld: Mocht je een merk pc willen, dan kan je dat hier aangeven. Voor desktops is dat niet aanbevolen: vaak betaal je te veel voor minder en is de grafische kaart te zwak voor gamen. Benodigde randapparatuur: Heb je nog een muis, toetsenbord, speakers of beeldscherm nodig? Dat kan je dan mooi hier plaatsen. SSD, ja of nee: Een SSD (Solid state drive) is een opslagmedium met flashgeheugen. Dit geheugen is sneller dan een reguliere harde schijf maar ook prijziger. Deze schrijven worden vaak gebruikt als Windows schijf (opstartschijf) om sneller op te starten. Ook bij bewerking van video's kan een SSD interessant zijn. Prijzen van een SSD zijn op dit moment (5/5/13) ongeveer 100€ voor een 120GB SSD. Ga voor jezelf na of jij dit de investering waard vind, dit betekend meestal wel dat je zowel een harde schijf als SSD moet aanschaffen, wat dus prijziger is. Snelheid kan per SSD zeer verschillen, zorg dat je je goed ingelicht bent. Besturingssysteem: Welk besturingssysteem wil je hebben? Je kan ook aangeven dat je er geen besturingssysteem bij hoeft, omdat je er nog één hebt liggen. Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Spreekt voor zich. Mocht je je harde schijf willen houden, plaats dat dan hier en vermeld type en dergelijke. Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Als je niet zo ervaren bent met hardware, kan je het beste je pc in elkaar laten zetten. Geef hier aan of je dat wilt of niet. Extra koeling (voor overklokken)?: Overklokkers kunnen hier extra koeling aanvragen. Bewerkt: 5 augustus 2013 door Woody268 Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 6 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2013 oke ik zal gaan kijken Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 6 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2013 dit is wat ik wil Budget: maakt niks uit Doel: gamen Merk pc of samengesteld:samengesteld Benodigde randapparatuur:heb ik al SSD, ja of nee?: nee Besturingssysteem: windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: nee Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: zelf in elkaar zetten Extra koeling (voor overklokken) nee Reageren
Sublime Geplaatst: 6 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2013 Wat bedoel je met "gamen", zijn dit games zoals GTA IV (middel-hoge prestaties nodig) om dit maximaal te spelen, of meer spellen zoals Far cry 3 en crysis (wat vrijwel de top van veel vragende games zijn). Als je geen budget hebt ga je dus ook akkoord met een PC van 3000 euro? Daar heb in iedergeval een aardige PC + twee 1440p schermen voor. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 7 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 ik bedoel alle games de nieuwste zoals gta v Reageren
Mrkwark Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 maar dat is best wel duur als je gta iv op high wil dit is wat ik wil Budget: maakt niks uit Doel: gamen Merk pc of samengesteld:samengesteld Benodigde randapparatuur:heb ik al SSD, ja of nee?: nee Besturingssysteem: windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: nee Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: zelf in elkaar zetten Extra koeling (voor overklokken) nee Gta v is nog niet voor de pc, dus wij weten de specs ook niet. en als jij gamepc.nl duur vind zou ik even door sparen. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 7 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 (bewerkt) oke maar als je die weet dan word dat vlink door sparen Bewerkt: 7 augustus 2013 door IamCrazyBrian Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 Als je een PC te duur vind en je wil het gewoon voor het gamen kan je overwegen om een Xbox 360 of Playstation 3 te kopen. Die kosten nu nog maar rond de 200 euro en je kan er de nieuwste spelen op (zoals GTA V). Binnenkort (eind dit jaar/volgend jaar) zullen de Xbox One en PS4 uitkomen met een hoger prijskaartje en die zullen natuurlijk nog 5 jaar 'langer' meegaan. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 Kerel je bent 12, nog jonger dan m'n zusje, hoezo "geen budget"? Het is niet eens zeker dat GTA V uitkomt op de computer en daarnaast is het niet echt verantwoord van jouw ouders om jouw dat spel te laten spelen. Laat staan een gaming pc voor jouw betalen zonder budget. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 7 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 dan ga ik een xbox 360 kopen en ga ik gta iv voor de pc verkopen voor 20 euro is nooit echt gebruikt Reageren
.Mr.Knowalot. Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 mooi doe dat.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.