Geplaatst: 7 augustus 201311 jaren comment_2065375 Ik ben zelf van het mannelijk geslacht, maar ik vroeg mij eens af of er vrouwen zijn die uitkijken naar gta v. Ik bedoel in de positieve zin, dus om het spel te spelen en niet omdat ze voor een tijdje van hun man/vriend verlost zijn. Bewerkt: 7 augustus 201311 jaren door M0512
Geplaatst: 31 augustus 201311 jaren comment_2074415 Mijn moeder is benieuwd of het echt zo geweldig is, want ze vind dat bericht van die (8jarige?) jongen die zijn oma vermoorden een beetje over dreven voor een game. Dus ik heb wat screens, trailers en veel verteld over de grote mogelijkheden met de minigames enzo.. Dus ze vind het wel interessant.
Geplaatst: 31 augustus 201311 jaren comment_2074461 Hoe doen jullie dat met je ouders? Mijn zus daarentegen is ook wel benieuwd, die vond het leuk om gewoon rond te rijden en minigames te doen bij 4 en RDR, of gewoon te kijken.
Geplaatst: 1 september 201311 jaren comment_2074550 ik woon al jaren op mezelf maar mn moeder heeft haar eigen ps3 mischien koopt ze em ook wel zou best kunnen
Geplaatst: 1 september 201311 jaren comment_2074554 Aparte vraag van de topicstarter.... "Zijn er vrouwen die er uit kijken naar GTA V" Die vrouwen die al op dit forum zitten, waarom zitten die vrouwen anders op dit forum? Niet omdat dit een paardenclub is, het gaat toch al over GTA? Natuurlijk kijken diegene er dan naar uit! Waarom zou een vrouw zich aanmelden op een GTA forum om vervolgens niet geïnteresseerd te zijn in GTA? Bewerkt: 1 september 201311 jaren door martijnn
Geplaatst: 1 september 201311 jaren Auteur comment_2074558 Aparte vraag van de topicstarter.... "Zijn er vrouwen die er uit kijken naar GTA V" Die vrouwen die al op dit forum zitten, waarom zitten die vrouwen anders op dit forum? Niet omdat dit een paardenclub is, het gaat toch al over GTA? Natuurlijk kijken diegene er dan naar uit! Waarom zou een vrouw zich aanmelden op een GTA forum om vervolgens niet geïnteresseerd te zijn in GTA? Misschien zijn er toch vrouwen die anoniem dit forum bezoeken en doorlezen. Want ik heb er maar een klein aantal zien reageren. Door dit topic te lezen trekt het misschien hun over de streep door zich aan te melden. Bewerkt: 1 september 201311 jaren door M0512
Geplaatst: 1 september 201311 jaren comment_2074560 Aparte vraag van de topicstarter.... "Zijn er vrouwen die er uit kijken naar GTA V" Die vrouwen die al op dit forum zitten, waarom zitten die vrouwen anders op dit forum? Niet omdat dit een paardenclub is, het gaat toch al over GTA? Natuurlijk kijken diegene er dan naar uit! Waarom zou een vrouw zich aanmelden op een GTA forum om vervolgens niet geïnteresseerd te zijn in GTA? Misschien zijn er toch vrouwen die anoniem dit forum bezoeken en doorlezen. Want ik heb er maar een klein aantal zien reageren. Door dit topic te lezen trekt het misschien hun over de streep door zich aan te melden. Oké oké, je hebt een punt.
Ik ben zelf van het mannelijk geslacht, maar ik vroeg mij eens af of er vrouwen zijn die uitkijken naar gta v. Ik bedoel in de positieve zin, dus om het spel te spelen en niet omdat ze voor een tijdje van hun man/vriend verlost zijn.
Bewerkt: door M0512