Jump to content
Geplaatst:
comment_2065399

Net als in GTA San Andreas is het dus opnieuw mogelijk om verschillende skills, zoals Flying, Lung Capacity, Stamina,... te verbeteren. Elke protagonist heeft echter ook een eigen 'speciale skill'. We weten ondertussen dat Franklin de tijd kan vertragen wanneer hij aan het rijden is, dat Trevor dubbele schade kan aanrichten, terwijl hij zelf de helft minder schade ontvangt en dat Michael zijn eigen versie van bullet time heeft.

Zijn er mensen die net zoals ik weinig waarde aan deze skills hechten en niet van plan zijn om deze te gebruiken? Ik vind bovenstaande skills onrealistisch en tevens niet passend in een GTA-game. Ik heb de skills uiteraard nog niet live in actie gezien, maar ze geven mij wel al een soort van superheldengevoel. (de tijd kunnen vertragen, dubbele schade kunnen uitdelen) Op de een of andere manier zegt het mij allemaal weinig en zal het de game ook weer net iets eenvoudiger maken, ook al hebben deze skills een bepaalde periode nodig om terug op te laden. Zijn jullie van plan ten volle gebruik te maken van de speciale skills van Michael, Trevor en Franklin, of vinden jullie ze net als ik net iets te onrealistisch en dus niet passend in een GTA-game?

Speciale skills 28 leden hebben gestemd

1. 1. Ben jij van plan de speciale skills te gebruiken?

• Ja, vet cool
      10
    • Ja, enkel voor de fun, niet in missies
      10
    • Nee, te onrealistisch
      7
    • Skills?
      1

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2079000

In de eerste playthrough van Read Dead Redemption heb ik Dead Eye eigenlijk alleen gebruikt als dit verplicht was. Ik denk zelf daarom ook dat ik ze niet ga gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.