Elke GTA heeft het wel, een aantal onvergetelijke uitspraken en citaten die door één of meerdere personages worden gedaan. Het leek mij leuk om een topic aan te maken waarin iedereen zijn of haar favoriete quotes of uitspraken uit GTA Vice City kwijt kan. Wellicht is het handig om deze website of WikiGTA (bij de quotes op de hoofdpagina) eens door te nemen om eventueel je geheugen eens op te frissen.
Ik trap alvast af met een aantal van mijn favoriete uitspraken en quotes:
- So Tommy, what was the big plan? You think I was gonna take the fake cash, save face, and walk away with my tail between my legs?
- No. I just wanted to piss you off before I killed you.
Sonny Forelli en Tommy Vercetti in Keep Your Friends Close
What did I tell you before? NO GIANT SHARKS.
Tommy Vercetti tegen Steve Scott in Dildo Dodo
Do I look like I can intimidate a jury? I couldn't intimidate a child, and believe me, I've tried.
Ken Rosenberg tegen Tommy Vercetti in Jury Fury
Say goodnight, Mr. Diaz.
Lance Vance in Rub Out
Go shower with the guys!
Tommy Vercetti bij een achtervolging door de politie
Nothing brings down real estate prices like a good old fashioned gang war.
Avery Carrington (de quote van het GTA3-era wat mij betreft)
Elke GTA heeft het wel, een aantal onvergetelijke uitspraken en citaten die door één of meerdere personages worden gedaan. Het leek mij leuk om een topic aan te maken waarin iedereen zijn of haar favoriete quotes of uitspraken uit GTA Vice City kwijt kan. Wellicht is het handig om deze website of WikiGTA (bij de quotes op de hoofdpagina) eens door te nemen om eventueel je geheugen eens op te frissen.
Ik trap alvast af met een aantal van mijn favoriete uitspraken en quotes:
Sonny Forelli en Tommy Vercetti in Keep Your Friends Close
Tommy Vercetti tegen Steve Scott in Dildo Dodo
Ken Rosenberg tegen Tommy Vercetti in Jury Fury
Lance Vance in Rub Out
Tommy Vercetti bij een achtervolging door de politie
Avery Carrington (de quote van het GTA3-era wat mij betreft)
Mercedes Cortez en Tommy Vercetti in The Party