Jump to content

[V] GTA V Radio Contest: Stemtopic Opdracht 4


Faenty.

Welke commercial is het SLECHTST?  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke commercial vind jij het slechtst?

    • Radio Nowhere
      3
    • Telegraph Radio
      2
    • Punk'd
      5
    • Heroes FM
      3
    • Radio Coco
      4


Recommended Posts

SansScrupulesRadioContest4_zpsefa82714.png

Zie hier, het enige echte stemtopic voor ronde 4 van de Radiocontest. Dit is dus ook de halve finale, de real deal, en het zal knokken worden. Er zijn weer mooie inzendingen geweest maar jij mag zeggen welke het SLECHTST is. Er zullen hier twee mensen afvallen i.p.v een. Spannend.

Stemmen kan tot vrijdag 16 augustus, 15:00

23urh4g.jpg

Naam: Radio Nowhere

Slogan: Music for all the lost souls

Stijl: Eindeloze snelwegenrock

Muziek is niet gebonden aan een tijd of plek. Muziek is een verhaal dat samenvloeit met de levensverhalen van elke persoon die ernaar luistert. We gaan allemaal door donkere periodes in het leven. Onbeantwoorde liefde, verloren liefde, het verlies van een dierbare. En soms wordt het niet beter, en komt het niet meer goed. In die tijden kan muziek je beste metgezel zijn, omdat het er voor zorgt dat je eraan herinnerd wordt dat er in deze wereld toch nog schoonheid bestaat, en dat alles niet verloren is, ondanks alles.



Wanneer jij je een weg door het zandlandschap baant in een oude en verroeste truck, is het ons doel om jou mee te nemen in een rollercoaster van emoties. Vreugde én verdriet. En wij hopen dat, aan het einde van die eindeloze snelweg, er ook een einde is gekomen aan die donkere periode in jouw leven.

Radio Nowhere. Music for all the lost souls.

DuJn9JU.png

Naam: Telegraph Radio

Slogan: Connecting the West since 1969

Stijl: Rock

Presentator: "Hi! Ik ben Thomas Woodcock van Greaseballers Cosmetics en ik kom u de werking van een nieuw product tonen! Laten we een willekeurige passant aanspreken!"

-Voetstappen-

Presentator: "Meneer, heeft u ook zo'n last van haaruitval?"

Man: "Nou, eigenlijk ni- "

Presentator: "Komt dat even goed uit! Ik heb hier namelijk de oplossing voor u!"

Man: "U verstond me niet goed, ik heb geen haa- "

Presentator: "Met onze gepatenteerde Greaseballers-producten bent u er vanaf nu van verzekerd dat uw hoofdhaar blijft waar het hoord: op uw hoofd!"

Man: "Dat zal allemaal wel, maar ik- "

Presentator: "Ik snap het wel hoor, u wilt een proefmonster! Hier, ik heb speciaal voor u als presentje een starterskit, met daarin een flacon shampoo, de hair oil met limoenextract en een heerlijke scrubcrème!"

Man: "Meneer, ik wil geen- "

Presentator: "U ziet het, we hebben alweer iemand blij kunnen maken met onze hoogwaardige producten! Ontdek net als deze man het genot van een volle haardos en haal nú Greaseballers in huis!"

6uo1FG9.jpg

Naam: Punk'd

Slogan: Real punk out of your trunk!

Stijl: Punk-pop

Music - Beyoncé singing: "If you like it, then you should put a ring through it. If you like it, then you should put a ring through it. Oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh..."

Female voice - "Do you like hard nipples? Get them pierced at Ringstarr, so your nipples will always feel hard!"

Music - Beyoncé singing: "Oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh..."

Male voice - "Do you think earrings are for girls and gay men? Get your nose pierced at Ringstarr, and feel like a real man!"

Music - Beyoncé singing: "If you like it, then you should put a ring through it. If you like it, then you should put a ring through it. Oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh..."

Female voice - "Do you want your boyfriend to be a bit bigger down there? Get him a Prince Albert at Ringstarr, and you'll feel like a queen!"

Music - Beyoncé singing: "Oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh..."

Male voice - "Do you like to tie your girlfriend to the bed? Get her nipples pierced with some big rings at Ringstarr, and tie her up in a whole lot of other ways!"

Female and male voice - So take your phone, ring Ringstarr, and we'll ring you!"

Music - Beyoncé singing: "If you like it, then you should put a ring through it. If you like it, then you should put a ring through it. Oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh..."

heroesFm_zps0b3150f0.jpg

Naam: Heroes FM

Slogan: Back to the 70's and 80's

Stijl: Pop

"=Hey Leo, have you heard about The Thing already?

-No?

=You don't know what The Thing is?

-What is The Thing?

=I don't know, I just bought it. Look how cool it is!"

The Thing, for idiots who just buy things to be able to talk big.

People don't know what The Thing is, because it is only some air.

Only for $99 in stores now!

n2iov.jpg

Naam: Radio Coco

Slogan: Beach with Coco, Girls with Coco, Coco with Radio. It's all on Radio Coco.

Stijl: Reggae, Hawaiiaans

[table='']Vrouw met irritante stem|"Koop nu tandpasta van de Oosterse Zwaluw, want bij ons sta je niet in de schaduw, haha!"

|*Piep*

Rapper Henkó|"Ey Jó! Koop die leipe cd van Henkó, je weet zelf!"

|*Piep*

Man|"Wordt u ook zo gek van dit soort reclames?"

Vrouw|"Neem dan eens een kijkje op verwijderdereclame.com!"

Man|"Maar hoe werkt dat dan?"

Vrouw|"Het werkt als volgt:"

Man|"Op de site verwijderdereclame.com kan je radioreclames beoordelen."

Vrouw|"De reclamemakers van de reclames die laag beoordeeld zijn zullen zien dat hun reclame laag beoordeeld is.”

Man|“En misschien zullen ze hun reclame aanpassen…”

Vrouw|“…Naar jouw smaak!”

Vrouw 2| Naar jouw smaak?”

Vrouw|"Ja, naar jouw smaak!”

Man|“Je kunt namelijk ook reacties bij de reclames plaatsen om tips,…”

Vrouw|“…Opmerkingen…

Vrouw 2|“… Of iets plaatsen wat je zelf wilt!”

Man|“Juist, jij hebt de site al bezocht!”

Vrouw|“Neem net zoals haar een bezoekje aan…”

Man + Vrouw + Vrouw 2|“Verwijderdereclame.com!”

[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...