Geplaatst: 9 augustus 201311 jaren comment_2066371 Hey Gta Fans, Ik speel normaal eigenlijk alles op mijn pc, maar aangezien Rockstars zich nu gericht heeft op de xbox en de playstation ben ik van plan om een ps3 aanschaffen. Ik ga echt alleen GTA V spelen, dus denk ik wel genoeg te hebben aan de PS3 met 12 Gb, maar dat wil ik even zeker weten. Weet iemand of ik het spel dus met alle grapics enzo kan spelen op een playstation3 met 12 gb. GTA V is dus het enige spel wat ik erop ga spelen (in het begin zeker) en de ps koop ik nieuw. Mvg, Daan.
Geplaatst: 10 augustus 201311 jaren Auteur comment_2066472 @JaggysModz; Bedankt voor je nuttige reactie, hier had ik echt wat aan Nu ik er zo over nadenk kan ik inderdaad beter wachten op een bundelpakket, want die komt zeker. Alleen wel jammer is dat dat waarschijnlijk wel een 500gb is en dan zou ik geen idee hebben hoe duur die gaat worden.
Geplaatst: 10 augustus 201311 jaren comment_2066479 de 2ehandjes zijn volledig gereset. Alles is verwijderd hoor!
Geplaatst: 10 augustus 201311 jaren Auteur comment_2066486 Dan spring ik zo duidelijk maar eens op mijn fiets Bedankt iedereen!
Hey Gta Fans,
Ik speel normaal eigenlijk alles op mijn pc, maar aangezien Rockstars zich nu gericht heeft
op de xbox en de playstation ben ik van plan om een ps3 aanschaffen.
Ik ga echt alleen GTA V spelen, dus denk ik wel genoeg te hebben aan de PS3 met 12 Gb, maar dat
wil ik even zeker weten. Weet iemand of ik het spel dus met alle grapics enzo kan spelen op een
playstation3 met 12 gb.
GTA V is dus het enige spel wat ik erop ga spelen (in het begin zeker) en de ps koop ik nieuw.
Mvg, Daan.