Geplaatst: 4 juli 200420 jaren comment_12483 ik heb die scooters geinstaleerd maar ik wil graag de blauwe ne de zawarte want ik kan allen maar de zwarte vinden kan iemand mij helpen?
Geplaatst: 4 juli 200420 jaren comment_12484 ik heb die scooters geinstaleerd maar ik wil graag de blauwe ne de zawarte want ik kan allen maar de zwarte vinden kan iemand mij helpen? Kan je het even wat beter uitleggen? Ik snap niet wat je bedoeld. Je wilt een blauwe en een zwarte scooter. Tot nu toe heb je alleen de zwarte gevonden. Zoek de blauwe zou ik zeggen!
Geplaatst: 4 juli 200420 jaren Auteur comment_12488 ja die vind ik niet op de screenshot waar je het bestand kan downe staat de blauwe tijdens een wheelie en de zwarte daar zit een madame op ik heb de zwarte al gevonde die zie je overal en de blauwe vind k ni
Geplaatst: 4 juli 200420 jaren comment_12493 ja die vind ik niet op de screenshot waar je het bestand kan downe staat de blauwe tijdens een wheelie en de zwarte daar zit een madame op ik heb de zwarte al gevonde die zie je overal en de blauwe vind k ni Tja.. Dan kan ik niet helpen. Je moet gewoon doorzoeken. Maar wij kunnen je daar echt niet bij helpen. Tenzij er iemand is die zo'n blauwe scooter maakt.
Geplaatst: 4 juli 200420 jaren Auteur comment_12497 ja die vind ik niet op de screenshot waar je het bestand kan downe staat de blauwe tijdens een wheelie en de zwarte daar zit een madame op ik heb de zwarte al gevonde die zie je overal en de blauwe vind k ni Tja.. Dan kan ik niet helpen. Je moet gewoon doorzoeken. Maar wij kunnen je daar echt niet bij helpen. Tenzij er iemand is die zo'n blauwe scooter maakt. weet jij wie dat die file heeft gestuurd of eropgezet?
ik heb die scooters geinstaleerd maar ik wil graag de blauwe ne de zawarte want ik kan allen maar de zwarte vinden kan iemand mij helpen?