Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

DE lowrider meeting

hier een plaatje van DE lowrider meeting !! ;):D:D

lowridermeeting5ky.th.jpg

Featured Replies

dit kan je beter niet hier plaatsen ;)

plaats het hier voortaan klik

die lowlow helemaal links is echt super B) Remington heet ie geloof ik

je kan hem echt vet tunen, en hij rijdt super :D

ik wist niet dat hij daar was, ik dacht bij unity station.

er zijn er meerdere unity station is er een van .

Volgens mij is dit geen lowrider meet.

Want ik zie geen een Aziat.

Je hebt gewoon die autos neer gezet en eentje laten lowriden want daar is geen lowrider meet alleen Unity station :puh: .

Maar ja het is zo vers ik neem Grove mannetjes mee en ga erheen en dan iedereen doodknallen is vet lol :puh: maar ik space weer :puh:

  • Author
ik wist niet dat hij daar was, ik dacht bij unity station.

hij is ook bij unity station

maar ik heb deze meeting zelf gebouwd !

maar hoe !!

Jawor je ep gewoon een screenshot van de achtergrond genomen en screenshots van de lowriders en die op de screenshot met de achtergrond geplakt :angry:

nee, niks is geedit...

hij heeft die auto's daar zelf neer gezet, want ik heb nog nooit een tornado en een slamvan bij zo'n meeting gezien :blink:

  • Author
Jawor je ep gewoon een screenshot van de achtergrond genomen en screenshots van de lowriders en die op de screenshot met de achtergrond geplakt :angry:

hij heeft gelijk en de savanna schijnt licht onder de blade !!

Je kan met de n00b mode mod al die auto's daar spawnen met hydraulics dacht ik.

Dan ze gaan goed zetten en een foto nemen.

Want er is maar 1 lowrider meeting, en waarom staat er dan geen rode marker voor mee te doen? ;)

ik snap er niks van :huh: . dit is toch nisk speciaal ofzo: gwn wat autotjes er zetten, in eentje inspringen, naar links met de hydrolic en een fototje :rolleyes: <_< (moeilijk!!!!!!) :lol:

Lekker doelloos topic ...

Locked!

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.