KVV Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 (bewerkt) Bewerkt: 15 augustus 2013 door Jesperkaj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 Jup, ik ben erbij in Roosendaal (Game Mania)! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Nicole. Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 ik koop hem later wel gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 Ik hoop dat ik de 17e een pret rooster heb en om half 2 naar school moet! Ik wil z'n midnight launch wel eens meemaken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 Teleurstellend dat mijn stad er niet tussen staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KVV Geplaatst: 14 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 Teleurstellend dat mijn stad er niet tussen staat. Bij de BS komen er nog steden bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 OMG MIJN STAD STAAT ERTUSSEN!!!1!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 Ik zal waarschijnlijk wel bij een te vinden zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aelias Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 Ook voor alle Belgische stores! >>> Door Jesperkaj: Afbeelding in de openingspost geplaatst. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 Okej, maar waarom is dit er eigenlijk? Mensen horen te slapen 's nachts! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KVV Geplaatst: 14 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 Ik ga er ook niet heen. Moet er om 4:30 weer uit. Haal hem de volgende dag om 10:00 wel op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limitbreak Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 hoppa ik ben er zeker bij in sittard! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 Het is dat er geen bus terug gaat, anders was ik zeker naar de gamemania in Eindhoven gegaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfame Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2013 Ik sta kwart voor 12 al bij de Bart Smit (weet alleen nog niet welke) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WilsKracht Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2013 zwollywood staat op de kop om middernacht ik ga er zeker heen probeer van te voren ff paar uurtjes te slapen als dat lukt en dan naar de gamemania in de auto en op de terugweg hopelijk geen politie want ik denk dat dat mijn rijbewijs gaat kosten gaspedaal gaat bodem raken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.